Alfis Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Lyktespylerdekselet på min BMW 320D 2002-modell var plutselig borte, så jeg har nå kjøpt nytt og lakkert dette. Men hvordan i alle dager skal det monteres? Greia er at det skal "klipses" på, men da er jeg nødt til å få ut selve spyleren for å få dekselet over noen "greier" - og hvordan gjør jeg det uten å bruke makt? Håper noen har svar - jeg er, som dere skjønner, rimelig grønn ... http://www.bilforumet.no/images/smilies/worshipbmw.gif :worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Bare dra den opp? :) Tipper den bare sitter i noen fjærer..hvis ikke får du få noen til å sitte inni bilen og spyle, mens du monterer :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg