Perss Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Blir det "Dager på Stripa" på Gardermoen i midten av September? Vet det var planlagt, men hørte rykter at det kanskje ikke blir. Noen som vet? Bjørn Vidar? mvh PerSS '96 Impala SS Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Perss Blir det "Dager på Stripa" på Gardermoen i midten av September? Vet det var planlagt, men hørte rykter at det kanskje ikke blir. Noen som vet? Bjørn Vidar? mvh PerSS '96 Impala SS Hva er i så fall grunnen til at det blir avlyst? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 http://www.norskdragracing.com http://www.norskdragracing.com/pages/terminliste/2002/terminliste2002.htm Der er Terminlista og det står 'Dager på stripa' oppført... :rolleyes: Det står 14-15 september!! Da kræsjer det i tilfelle med Gatebil på Rudskogen da jo!!! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Det blir Gatebil på meg. Reidar sa jo på irc at han etter all sannsynlighet var og se der, og da er saken klar for min del :D *slurp* Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Perss Blir det "Dager på Stripa" på Gardermoen i midten av September? Vet det var planlagt, men hørte rykter at det kanskje ikke blir. Noen som vet? Bjørn Vidar? mvh PerSS '96 Impala SS Så langt kjøres det etter planen, hvis det blir noen forandring er jeg en av de første som får vite det, så jeg skal holde dere oppdatert. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Så langt kjøres det etter planen, hvis det blir noen forandring er jeg en av de første som får vite det, så jeg skal holde dere oppdatert. :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg