Hautala Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hei, jeg har anskaffet meg en Mazda 626 LX (1994), jeg har tenkt å kjøpe meg 17" felger, og lurer da i den samenheng om hvor mye jeg kan senke bilen og hvilken profil jeg burde velge på dekkene for å unngå så mye "subbing" ? Og hvis det er noen som et om nettsider hvor jeg kan bestille rimelige senkefjærer til bilen min så bare si ifra. På forhånd takk, H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kenth Auto & Tuning AS Vil anta at 215/45-17 går bra. Men jeg vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SniperX Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Kenth Auto & Tuning ASVil anta at 215/45-17 går bra. Men jeg vet ikke. Hadde samme type bil for et par år siden, og 215/45-17 gikk nesten knirkefritt. Måtte ha 10mm spacere bak for å unngå ulyder. Ville ha vurdert 215/40-17. Så har du litt marginer å gå på. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg