AndreaS_ Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 noen golf'er fra trondheim her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Har sett plenty golfer her i Trondheim jeg ja Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hva med noen bilder da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Bilen er på verksted, var en frikoblingsmekanisme gåen inni girkassa og det orker jeg ikke prøve meg på uten bukk og tak over hodet. Bilen er støgg, men ganske så original.Tar noen bilder senere jeg :D Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyBonde Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Bare se etter en rosa 2er som jeg lakka :D Kan ikke overses! Heldigvis ikke jeg som kjører den :) Siter Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arniie Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Bare se etter en rosa 2er som jeg lakka :D Kan ikke overses! Heldigvis ikke jeg som kjører den :) hehehee, herlig :ratatatat Siter Kjøre hardt kjøre stil kjøre VW uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Bare se etter en rosa 2er som jeg lakka :D Kan ikke overses! Heldigvis ikke jeg som kjører den :) Har lagt merke til den ja, huff og huff :P Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Bare se etter en rosa 2er som jeg lakka :D Kan ikke overses! Heldigvis ikke jeg som kjører den :) Har sett flere. Noen som er penere enn de andre. Hvor den går den du har lakka da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolerguy Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Tja, kan jo kikke etter min også, Stratosblau (LA5Z) 83-mod med en enorm bulk rett under bakluka :D Mest å se mellom Leangen og Gløshaugen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyBonde Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Har sett flere. Noen som er penere enn de andre. Hvor den går den du har lakka da ? Har sett flere selv, bla en med borbet felger som er rimelig støken. Den jeg er ansvarlig for går på risvollan/sluppen/bratsberg. Er den mest amatør lakka, blitt en ordnlig harrybil. Siter Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Den med Borbet felgene er tøff.. hvis jeg tenker på den du mener er ikke den så tøff !:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
padlefot Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Siter VW Golf GL 1.8 1987 Mercedes Benz 230 E 1996 Nissan Almera SRI 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg