Gå til innhold

Bil stereo bygger i bergen?

Ranger emnet


villejan

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke faen om jeg har fått bilen enda.. han er jo så innmari treig med delene!

 

Han har sagt nå i tre måneder at delene er kommet og han skal begynne på den neste uke... JALLA JALLA!

 

Jeg har god tid, men den skal hvertfall komme før våren kan jeg si. Planene har bygget seg opp, og det spørs om jeg får den på veien, for å si det slik!

Blir en del forandringer interiørmessig!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Ikke faen om jeg har fått bilen enda.. han er jo så innmari treig med delene!

 

Han har sagt nå i tre måneder at delene er kommet og han skal begynne på den neste uke... JALLA JALLA!

 

Jeg har god tid, men den skal hvertfall komme før våren kan jeg si. Planene har bygget seg opp, og det spørs om jeg får den på veien, for å si det slik!

Blir en del forandringer interiørmessig!

 

Fåttbilen? kor den har vært da? noe jeg ikke har fått med meg...

og ka du mente med deler+ annlegg eller andre vitale deler til bilen+

 

har bestillt meg nytt interiør eller nye stoler i min nå da, så det kommer seg her og gitt... :D

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har vært cluet er at toppen var gåen... så skulle han som eide/eier bilen skulle fikse dette, men det tar vinter og vår! Så var det fram og tilbake om å fikse blokken og mye drit... så vi får se!

 

Skal lakkere den innvendig, eller klees i karbon film for et fett utseende.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår