Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Er det blitt noe lyd i Golfen nå da eller? er det lakt på is? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Macgyver Hva er en varm applaus ? Grisekjør denne litt så får du en varm Applaus(e): :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Ikke faen om jeg har fått bilen enda.. han er jo så innmari treig med delene! Han har sagt nå i tre måneder at delene er kommet og han skal begynne på den neste uke... JALLA JALLA! Jeg har god tid, men den skal hvertfall komme før våren kan jeg si. Planene har bygget seg opp, og det spørs om jeg får den på veien, for å si det slik! Blir en del forandringer interiørmessig! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by villejan Ikke faen om jeg har fått bilen enda.. han er jo så innmari treig med delene! Han har sagt nå i tre måneder at delene er kommet og han skal begynne på den neste uke... JALLA JALLA! Jeg har god tid, men den skal hvertfall komme før våren kan jeg si. Planene har bygget seg opp, og det spørs om jeg får den på veien, for å si det slik! Blir en del forandringer interiørmessig! Fåttbilen? kor den har vært da? noe jeg ikke har fått med meg... og ka du mente med deler+ annlegg eller andre vitale deler til bilen+ har bestillt meg nytt interiør eller nye stoler i min nå da, så det kommer seg her og gitt... :D mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Det som har vært cluet er at toppen var gåen... så skulle han som eide/eier bilen skulle fikse dette, men det tar vinter og vår! Så var det fram og tilbake om å fikse blokken og mye drit... så vi får se! Skal lakkere den innvendig, eller klees i karbon film for et fett utseende. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 ossen går det med "flaskene" da? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Men siden jeg ikke har bil og putte dem i så er det litt kjipt akkurat det! Bare venter og venter! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Du har ikke noen bilder av dem a? ha så lyst til å se ossen det ble Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 mitt er føkka, og borte vekke, så det kan bli vanskelig det. Kan ta bilder hvis jeg får lånt meg et kamera! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg