EspenRs Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i? Trenger også det lille "oppbevaringsrommet" som skal sitte i midtkonsollen, over eller under CD-spilleren. Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 møller :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Koster jo maks 100kr på Møller! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Det koster faktisk 103 kr per side når det gjelder skiltlys med holder! Sånn hvis man skal være helt nøyaktig Bjørnar ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Det koster faktisk 103 kr per side når det gjelder skiltlys med holder! Sånn hvis man skal være helt nøyaktig Bjørnar ;) Minus rabatt på Møller Ryen betalte jeg faktisk hele 75kr!:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Minus rabatt på Møller Ryen betalte jeg faktisk hele 75kr!:D Nå er du vanskelig! hehe. Vet jo ikke om EspenRs er medlem da? Glemte at jeg hadde rabatt jeg da :jackinbox: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Takker for svar, er ikke medlem nei, men går sikkert bra likevell ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg