dobben Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Heisann! Stress med a3'en! (igjen) Når jeg vrir på rattet(når bilen er i gang) så kommer det en helt jævli lyd fra servopumpa. Er pumpa gåen da, eller er det noe man kan redde uten å punge ut flerfoldige tusen? Og idag, da jeg startet bilen, så hører jeg en ekstra rar lyd. Det høres ut som det er noe som koker. Det høres både fra utsiden, og fra kupeèn. Noen som har ideer om hva det kan være? Takker i forveien :) Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 sjekka at reima ikker er slitt evnt at du strammer den? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastroger Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 ta på peil servoolja, sitter på venstre side. mulig du må fylle på mere, husk riktig olje eller så går det dritt. vis du fyller på mere peil jevnlig etterpå for å sjekke at det ikke er lekasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg