Boddiz Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hva skjer? Hvorfor er det så lite aktivitet her? Synes det er synd. Husker for ett-to år siden da var det ca 5 ganger så mange poster om dagen på 3'er og 5'er forumet. Vet at det er noe som heter bimmers.no, men det var det for to år siden og! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 De fleste bruker vel bimmers og bmwccn for å få hjelp. Jeg er skjeldent innom her, fordi jeg vet at jeg har løst problemet før jeg får svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Men bilforumet er jo i utgangspunktet mer "komplett" for oss bileiere - med tanke på mengden og bredden på info/fora. Men helt klart, ser fordelen i at ting skal gå fort og at et svar skal komme fra kompetente personer. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg