Volvo240TurboInercooler Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hørt om feieren som bodde i Alaska? *All-aska* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 haha så mye genialt!:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 kanskje vært oppe før, kanskje av meg og:) hva er forskjellen på en pizza og ei polsk hore? [på pizaen kan du velge vekk soppen.] hva er forskjellen på en homo og en kokk? [kokken rører i dagens mat.] hva er forskjellen på en neger og en bøtte med dritt? [bøtta.] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Do you know how much time they need to convince the american president; that intelligence comes from humans, not satellites...? (Sitert fra filmen Get Smart) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hvorfor kan ikke jeg le når Geilo? :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hvorfor kan ikke jeg ringe når shara khan? usikker på navnet men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hva kaller man et kranglevondt illsted? *Vriompeis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 hørt om elktrikkeren som jordet faren sin? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heigaard Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hvorfor kan ikke jeg kjøpe det når Åge Hareide? - Sitat Øystein Siter Mvh UFO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hva fikk same-kjerringa på bryllupsnatten? Det som sto på lappen! Hørt om kaffe'n som hadde hjemlengsel? Den dro tilbake til gamle trakter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 hehe ser du hørte på dagens program ja. faen så bra:D Hørt om emo-bryllupet som ble avlyst? Det ble full skjærings! Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hehehe! Hører etter så godt jeg klarer, men har ikke radioen på øret så får bare med meg noen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hva er toppen av raskhet... løp rundt en telefonstolpe til du har din egen kuk i ræva... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hvorfor har blondiner en hjernecelle mer enn hesten? For at de ikke skal drite i 17.mai toget! Hva er forskjellen på en pakistansk dame, og en gris? Grisen har ikke bart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Til Salgs: Fallskjerm, kun brukt en gang, ikke åpnet, liten flekk på sekken Few Women admit their Age, Few men act theirs Dont piss me off! I'm running out of places to hide the bodies! Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day. Tut om du liker ting stille og rolig Hvordan vet man at man går tom for usynlig blekk? jeg tok en IQ test, Resultatene var negative If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. If at first you don't succeed, skydiving is not for you. If you can read this, I can slam on my brakes and sue you! hvis du ikke kan overbevise dem, forvirr dem! Keep honking. I'm reloading. Jesus elsker deg, men du er fortsatt ett rasshøl! det finnes 3 forskjellige personer, de som kan telle og de som ikke kan! Vi ble født nakne, sultne og våte, så ble det værre You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted then used against you. Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg