djholinj Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 er det noen her som har montert Centrifugal kompressor istedet for g-lader?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja dette lurer jammen jeg også på, hadde vært artig med noen bilder! Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 er en del av de på vr6 da..men har ikke sett noen på 16 og 1800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Sentrifugal kompressorer gir som regel et smalt register. Må ha en god del turtall før de funker skikkelig. Mener å huske at virkningsgraden på G60 laderen er høyere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 du har et poeng der da..derfor jeg har tenkt tanken på det..for å spare på girkassa jeg har så er det kurant å ha effekten litt høyt for meg..klarer ikke mere enn 170 i 5 gir med 3500 rpm..planen er litt bedre aks og bedre toppfart..er ganske bra av en org 1600.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Lysholm skrukompressor er vel "good shit" som dem sier, skal ikke prøve det i stedet da? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 har ikke planer om å gå i innkjøp av noe..har en Sentrifugal kompressor liggende..er i basis for bare å dra ut 5 giret..og litt bedre aks..har turboer i fleng også men tenkte minst mulig ombygging foreløbig..har en 9a 2.0 16v motor stående som skal overhales og kompsenkes for kompressor er planen.men må ha en sterkere girkasse til den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Bedre å bruke penger på å kjøpe en T3/4 til din 9A Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 er bare en plan foreløbig.ingenting er skrevet i stein enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg