EspenS Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Da var gamle golfen solgt, og ny bil står nå på tunet! Henta den i går, og har siden det kjørt 60 mil, har bare en ting og si; HERLIG! Så, for å si litt om bilen, så er det en Golf IV 1.8 4Motion Highline, med stort sett alt utstyr, utenom skinn. - Rial Imola m/Pirelli p-zero 225/45-17 - Samme felga som sto på 3'rn - Eibach senk 30mm - R32 ratt - Short Shift fra Audi TT - Komfortblink Ellers er bilen så og si helt strøken, ingen ting å utsette på! Bare få tatt en skikkelig vask m/polering, så blir det bra! Oppdatert 31.5. + lagt til fler planer Planer for bilene er moderate, men slenger dem ut! - Nye hovedlykter V - Bygge om til grøftelys V - Ny spiller, med dvd og navigasjon V - Stoff matter V - Hoën pærer utvendig og innvendig V - Liten antenne V - Fjerne merker bak og lakke VW merke sort V - Lite speil førerside - Liten vinge bak - Xenon i grøftelys + hovedlys - Ligger klart Så kommer vi til de berømmelige bildene! Har ikke så mange enda, da jeg har brukt kvelden stort sett til kjøring, men jeg har da tatt noen med mobilen, slik at man hvertfall får et inntrykk. Bilen er litt møkkete på bildene, men det får gå! Har i dag skiftet pærer innvendig og tildels utvendig, og kan absolutt anbefalle dette. Skal ta bilde i morgen kveld, så dere får se :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 se her ja! :) kjempegrym!=) Det var noe annet en forrige golfen antar jeg? :P Merket at jeg angret ikke så mye etter jeg hadde hentet min golf iv heller,..,.,er et "lite" hopp i komfort :P har du byttet pærer allerede? Til höen som Ørjan selger? hvordan ble resultatet av disse? har vurdert dem selv i stedet for et xenonkit..er jo en smule billigere :P Hvordan er denne shortshiften din? sku hatt sånn selv gitt =) igjen, grattis med knall bil =D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Fin bil! Gidder du å ta bilde rett fra siden så jeg får se hvor lav den er? Lurer på 30 senk selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 se her ja! :) kjempegrym!=)Det var noe annet en forrige golfen antar jeg? :P Merket at jeg angret ikke så mye etter jeg hadde hentet min golf iv heller,..,.,er et "lite" hopp i komfort :P har du byttet pærer allerede? Til höen som Ørjan selger? hvordan ble resultatet av disse? har vurdert dem selv i stedet for et xenonkit..er jo en smule billigere :P Hvordan er denne shortshiften din? sku hatt sånn selv gitt =) igjen, grattis med knall bil =D Ja, det er noe heelt annet! Absolutt! Kjøpte pærene av Ørjan ja. Det blir absolutt bedre! Xenon er selvfølgelig enda bedre igjen da, hehe! Inni så er det noe helt annet hvertfall :D Shortshiften er fra Audi TT, det er skifta i selve overføringa i motoren, ikke ved girstanga, for å si det sånn! Fin bil! Gidder du å ta bilde rett fra siden så jeg får se hvor lav den er? Lurer på 30 senk selv:) Det kan jeg gjøre vettu! Bare vente til det blir litt penere vær! Hehe. Ellers slengte jeg inn en ordre hos TMtuning i går, så det kommer forhåpentligvis noe morsomt om noen ukers tid :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Tok lang tid før tråden kom på plass må jeg si :) Ser ut som et veldig godt utgangspunkt. Hva er specs på Rial-felgene? Kjøp coilovers, senk til bakken og du har absolutt en rå bil. Men du Espen, ikke vær like treg med denne som med den gamle da. Skife av bakluke sto jo på programmet fra dag én.. :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Tok lang tid før tråden kom på plass må jeg si :)Ser ut som et veldig godt utgangspunkt. Hva er specs på Rial-felgene? Kjøp coilovers, senk til bakken og du har absolutt en rå bil. Men du Espen, ikke vær like treg med denne som med den gamle da. Skife av bakluke sto jo på programmet fra dag én.. :D Eirik Tok lang tid? Måtte jo kjøre to dager før jeg kunne legge ut tråd da! hehe! Nei, bilen blir ikke lavere enn det den er nå, skal være litt komfort, og jeg ønsker ikke samme problema når det gjelder høyde som den forrige! Hvordan spec tenker du på da? Problemet med den forrige var penga og tiden egentlig! Men nå er allerede morsomme ting bestilt, og jeg slipper å tenke på dritt jobber som feks bakluke :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Igjen, grattis med en oppdatert Golf! :partyon: Hehe.. Bare jeg som sliter i grava, hehe... :web Kan du slenge ut bilder av hvordan det ser ut med Höen pærer inne i kupèn? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 hehe, takk igjen Ole! Ja, nå er det bare deg vettu! ;) Ja, skal prøve å få tatt det! Blir noe helt annet. Ikke store påskefølelsen inni bilen lenger hvertfall. Gult er ut! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Da har det skjedd litt her! Har bare vært dårlig med å legge ut info her, som jeg har på Vwaudi klubben! Det som er gjort: - Golf V look lykter forran - Tåkelys - Aero wipers forran - Stoffmatter - Tatt av merker bak og satt på sort VW merke - Lakkrens, polering og innvendig vask Videre er Xenon bestilt til nærlys og tåkelys. Regner med å få dette innen rimelig tid. Det beste av alt, bilder! Skal prøve å få tatt bedre bilder i morgen eller på Onsdag! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Sweet bil! var det mye jobb å få i de tåkelysene?? Likte baken på den:-) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Sweet bil! var det mye jobb å få i de tåkelysene??Likte baken på den:-) Nei, det gikk ganske så lett! Men, det vet du jo alt om! hehe Smaken er som baken vettu, og endelig er smaken bra! eller no.. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 se her ja! ble gromt dette da=) golf v lys passet bra:) hvor du handlet deg disse? :o Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 bra dette :D hva betalte du for tåkelys settet?? kjøpte først kun hella sprederne og så fant jeg ut at man fikk hele sett å da bestilte jeg grillene separat å fikk et pegasjokk påp ei regning på 2600 kr :( Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 se her ja! ble gromt dette da=) golf v lys passet bra:) hvor du handlet deg disse? :o Ja. syns det passa ganske så fint :) Så da er jeg fornøyd! Kjøpte de hos TM tuning. Kosta rundt 1500kr! bra dette :D hva betalte du for tåkelys settet?? kjøpte først kun hella sprederne og så fant jeg ut at man fikk hele sett å da bestilte jeg grillene separat å fikk et pegasjokk påp ei regning på 2600 kr :( Takker :) Ga rundt 1000kr for hele settet. TM tuning vett, knall! hehe. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Får smelle inn noen nye bilder da! Interiør m/R32 ratt Coupe lys Skiltlys Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg