QuattroDriver Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Heisann! Har akkurat fått tak i Lesjöfors senkefjærer (30mm) til min '94 Audi 100 2,3E Quattro. Da lurer jeg på om noen har noen anbefalinger å komme med når det gjelder dempere som passer denne senkinga? Noen som har samme settet kanskje? Mvh Robert Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Med 30mm senk kan du bruke originale dempere (om ønskelig). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Ok. Blir sikkert så jeg gjør det da... Så kan jeg heller bytte til noe annet når de originale tar kvelden:) Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Det kan du. Men om du først skal av med alt for å skifte fjørene er det dumt å ikke skifte demperene i samme slengen. Du får også utvilsomt en mye bedre bil å kjøre med nye dempere. Nye originale fungerer fint, men de beste er nok Bilstein sine (etter min mening). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hm, kanskje jeg skal satse på bilstein da. Veldig dyre eller? Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordcapri Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 funker med justerbare koni og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hehe, gjør det nok. Men er student, så har litt stramt budsjett for tida :P Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg