raz Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Har et irriterende problem i min bil, plutselig kan subbene slutte å spille og de kan være ute i 30 sekunder,de kan være ute i 10 minutter...hva kan dette være? kablene er koblet godt til forsterkeren og allt.. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hva slags utstyr har du? Har du utstyr som samsvarer litt med hva du "ønsker" (her tenker jeg på om du vil spille "konkuranse-høyt" med biltema utstyr) Men ikke forde!!! Jeg har litt av samma problemet selv. Men det er kun når jeg presser MAX ut av mitt anlegg på varme dager. Da hender det at subforsterkeren går i protect. Hvorfor er jeg ikke sikker på, men det skjer. Kan væra på grunn av at anlegget skjønner at det blir formye av det gode, eller at CDn er føkka. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monst3r Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hatt samme problem jeg også, saken var at når jeg pressa forsterkeren maks blokkerte den lyden, skrudde ned og vips var den tilbake.. er nok som blogz sier at den går i protect slik at den ikke skal ryke.. Siter -------------------- MyraRacing *Golf II 1990 1.8 - StreetPirate *Primera P10 16v TwinCam - Vrak/høgga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ett sånt problem løses somregelt alltid ved å feste jordingskabelen skikkelig igjen. Det er vanligvis der sånne problemer ligger. Det kan også være at du har ett dårlig jordingspungt. Sjekk dette, så kommer du billig ut av det ;) Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hvis alle koblinger er 100% bra, så er noe koblet "feil"... feks 2stk paralellkoblede suber, på brokoblet forsterker. Eller du spiller så høyt at forsterker og sub sliter skikkelig, men hvis det er tilfelle, så må du sjekke øra dine, for da låter det skikkelig ille ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hvis alle koblinger er 100% bra, så er noe koblet "feil"... feks 2stk paralellkoblede suber, på brokoblet forsterker. Eller du spiller så høyt at forsterker og sub sliter skikkelig, men hvis det er tilfelle, så må du sjekke øra dine, for da låter det skikkelig ille ;) Det var siste setningen der jeg ville beskrive med "biltema-maset" mitt men det låter lissom litt respektløst. Men når det er sagt så henger jeg meg på. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 prøv og skift jording kabelen til til en større type det gjorde eg forsterkeren min clipte når eg dro for høyt opp og var borte i en stund før det kom tebake Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ok,takk for svar..går ut i dette øyeblikk for å prøve å skru fast jordningskabelen på nytt:P holder dere oppdatert... Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 har tatt ut og inn strøm å jord men det funker ikke. Lyset på forsterkeren lyser men det kommer ikke noe lyd fra subben,subben er ny. bare en slik rar lyd, prøvde å koble den andre subben på samme forsterker men det ble bare en slik rar lyd av den også. hvordan får jeg den ut av project? kan det være at forsterkeren er sprengt?sikringene er hele...veldig irriterende. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 noen som vet? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waapl Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 kan være at utganger på forsterker er gåen, hadde samme problem selv. satte inn helt ny forsterker nå i vinter, gikk 2,5 måned med bare noen få timer spilletid. plutselig kom protect å bare lyste hele tiden. ringte inn til forhandler som mente det var koblet feil eller utganger ødelagt. hvordan dette har skjedd vet jeg ikke. kan nok hende du må handle inn en ny forsterker etter hva jeg har lest her. Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 ok...har tenkt på saken selv... Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 men lyset i forsterkeren lyser så jeg tror ikke det er noe med forsterkeren...skal prøve å koble subbledningene på forsterkeren til en kompis i kveld for og finne ut om det er forsterkren. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 carlos, bruker du den forsterkeren til bare subb? uansett, gå over alle kabler om sjekk om pluss og minus er rett. eller at pluss kommer i jord eller lignende, blir sånn på forsterkeren min hvis jeg spiller opp. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 du er her du også ja:P ja faen har sjekket allt,skal ta ut allt i kveld og ordne opp skikkelig bak der. Irriterende som F#¤%. Får håpe det ordner seg i kveld visst ikke blir det innkjøp av forsterker...har du forsterker liggende jim? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg