Gå til innhold

Fellesinnkjøp av Quaife LSD???

Ranger emnet


Vegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LSD er vel ut, er vel ATB som gjelder nå?

 

LSD er vel diffbrems og ATB er vel "balanseringsdiff"?

 

Kunne mer enn gjerne tenkt meg å være med på innkjøp, kom med litt priser og sånn etterhvert. Ser ut til at jeg seriøst trenger en diff når vintern er omme... ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenske GTI-klubben fikk en god pris for et år siden da de bestilte. Det var snakk om 15 % ved 5 eller flere, men de klarte bare å skaffe 4 kjøpere.

 

Kan ta en telefon for å sjekke, men ønsker klarere tilbakemeldinger av de som vil være med.

 

Send PM med fullt navn ,telefonnummer og E-postadresse.

Tlf. 984 99 155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en mail til Quaife for å sjekke pris og rabatt.

 

ATB er visst den rette betegnelsen, har sett begge betegnelser brukt.

 

Tror det ligger ikke så langt fra Gatwick, kanskje en billigtur med fly fra Sandefjord? Da sparer man jo VAT (moms) i tillegg. Den er vel på 17 %, og flyturer til noen hundrelapper er jo mulig å få tak i...

Tlf. 984 99 155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vegard

Har sendt en mail til Quaife for å sjekke pris og rabatt.

 

ABT er visst den rette betegnelsen, har sett begge betegnelser brukt.

 

Tror det ligger ikke så langt fra Gatwick, kanskje en billigtur med fly fra Sandefjord? Da sparer man jo VAT (moms) i tillegg. Den er vel på 17 %, og flyturer til noen hundrelapper er jo mulig å få tak i...

 

Hmm.... hallo? noen hjemme? det koster rompe å ta med alt over 20kg på fly..... jeg stemmer for roadtrip i tilfelle... kjører gjerne jeg, synes det er arti å kjøre på feil side av veien. :D

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

 

Hmm.... hallo? noen hjemme? det koster rompe å ta med alt over 20kg på fly..... jeg stemmer for roadtrip i tilfelle... kjører gjerne jeg, synes det er arti å kjøre på feil side av veien. :D

Den veier vel ikke 20 kg? Du hadde kanskje tenkt å ta med noe mer? For min del kunne jeg tenkt meg å sende over ei girkasse for montering av 6-trinns drevsats i tillegg til en ATB, og da kunne det være praktisk å kjøre...

 

Noen som har web-adressen til peloquin?

Tlf. 984 99 155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår