Vegard Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Sjekker stemningen for et felles innkjøp. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=1585 Noen her som kunne tenke seg litt ekstra veigrep? http://www.quaife.co.uk/index2.htm Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 send en pm til ottar her på forumet, vet att han har snakka om og kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 LSD er vel ut, er vel ATB som gjelder nå? LSD er vel diffbrems og ATB er vel "balanseringsdiff"? Kunne mer enn gjerne tenkt meg å være med på innkjøp, kom med litt priser og sånn etterhvert. Ser ut til at jeg seriøst trenger en diff når vintern er omme... ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 kommer selvsagt an på prisen men tror jeg svarer for meg selv,corradoboy og greenrallye når jeg sier JA!! Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Tror desverre ikke quaife har til min. kun peloguin som har. ATB diff? hva er forskjellen? alle quaife diff'ene er vel ATB. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg er interessert veit du.. Hvor mange må til for å få en god pris? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 http://www.quaife.co.uk LSD 0 limited slip diff. = diffBREMS? ATB = Automatic Torque Biasing Differentials = mekanisk?? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Begge er vel limited slip diff's. ATB diff'ene er vel torsen diff'er, som kan fordele mer effekt til den siden den føler det trengs, i motsetning til plate/clutch type LSD'ene som har ett vist låseforhold. Alle quaife / preloquin er torsen diff'er. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hva er villedende pris på henholdsvis LSD og ATB? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Svenske GTI-klubben fikk en god pris for et år siden da de bestilte. Det var snakk om 15 % ved 5 eller flere, men de klarte bare å skaffe 4 kjøpere. Kan ta en telefon for å sjekke, men ønsker klarere tilbakemeldinger av de som vil være med. Send PM med fullt navn ,telefonnummer og E-postadresse. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Har sendt en mail til Quaife for å sjekke pris og rabatt. ATB er visst den rette betegnelsen, har sett begge betegnelser brukt. Tror det ligger ikke så langt fra Gatwick, kanskje en billigtur med fly fra Sandefjord? Da sparer man jo VAT (moms) i tillegg. Den er vel på 17 %, og flyturer til noen hundrelapper er jo mulig å få tak i... Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Høres interessant ut dette. Sliter litt med hjulspinn fortiden. Synd det er bare Peloquin som lager ATB for Rallye. Sjekker vel der oxo du da. :D Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Ser ut som vi har fem interesserte så langt, G60Turbo, nitewlkr, corradoboy, Mk2-16v og meg selv. I tillegg en eller to differ til Rallye. Skal sjekke litt der også. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Vegard Har sendt en mail til Quaife for å sjekke pris og rabatt. ABT er visst den rette betegnelsen, har sett begge betegnelser brukt. Tror det ligger ikke så langt fra Gatwick, kanskje en billigtur med fly fra Sandefjord? Da sparer man jo VAT (moms) i tillegg. Den er vel på 17 %, og flyturer til noen hundrelapper er jo mulig å få tak i... Hmm.... hallo? noen hjemme? det koster rompe å ta med alt over 20kg på fly..... jeg stemmer for roadtrip i tilfelle... kjører gjerne jeg, synes det er arti å kjøre på feil side av veien. :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by G60Turbo Hmm.... hallo? noen hjemme? det koster rompe å ta med alt over 20kg på fly..... jeg stemmer for roadtrip i tilfelle... kjører gjerne jeg, synes det er arti å kjøre på feil side av veien. :D Den veier vel ikke 20 kg? Du hadde kanskje tenkt å ta med noe mer? For min del kunne jeg tenkt meg å sende over ei girkasse for montering av 6-trinns drevsats i tillegg til en ATB, og da kunne det være praktisk å kjøre... Noen som har web-adressen til peloquin? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg