Gå til innhold

Skifte Cd Spiller i TT

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Såh..

 

Går går med planer om å hive inn en DvD spiller i vogna utpå sommeren. Sitter nå er Concert I spiller der og det er BOSE anlegg... Jeg vet at FIS info vil forsvinne når jeg bytter men er det noe annet stress jeg må tenke på her? Hvordan er det med plass baki der? Har ikke kikket inni der før å er småredd for at det skal velte ut kabler som jeg ikke veit hvor skal... Vil alt av Bose ink. sub fungere som normalt med f.eks en Kenwood eller Pioneer Hovedenhet?

 

Takker for svar!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har byttet til clarion dvd spiller m/sjerm jeg i min. å dette fungerer bra. og boseanlegget vil virke. eneste man må kjør er sånne overganger for å ha bak spillern, dette får hos stereo sjapper. jeg handlet min på bilradiospesialisten. no. å plass er det masser av baki der,.

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Dette var en gammel tråd ja :)

 

 

Fikk heller aldri ned dekselet over ny spiller. Men dette beror nok også litt på hvilken spiller man har. Så helt vanlig med andre ord

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, takk for svar :)

 

Fant heldigvis ett volumnivå som den kan ligge på hele tia inntil jeg får bytta den (litt for høyt for høyt på en mandags morra). Men jeg vil prøve å finne en spiller som gjør at jeg får ned dekselet. Syns det er fint når det er nede. :)

 

Men det er ett par andre små ting som må tas først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Å??

Hos møller skulle di ha 3200,- for ny spiller, å det frister ikke så veldig når jeg har sony spillere på jobb.

 

men jeg kan jeg fortsette å bruke cd-vekslern da? Selv om det egentlig ikke er en nødvendighet når jeg tenker meg om....

Er det noen av dere som vet om det er en elektronisk føler eller flotør som sitter i spylevæsketanken??

Den lyser hele tia..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår