AndersO Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Ja, som topic sier.. En kamerat som har et par med hovedlykter til overs. Jeg har en 1991 modell Audi 100 C4 sedan, og han har en 1992-1994 modell S4 Avant. Litt usikker på hva slags modell han har. Men, det jeg da lurte på er om de lyktene passer på min? Syns jeg har lest et sted at avantlykter og sedanlykter ikke passer overens.. :( Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Ja, som topic sier.. En kamerat som har et par med hovedlykter til overs. Jeg har en 1991 modell Audi 100 C4 sedan, og han har en 1992-1994 modell S4 Avant. Litt usikker på hva slags modell han har. Men, det jeg da lurte på er om de lyktene passer på min? Syns jeg har lest et sted at avantlykter og sedanlykter ikke passer overens.. :( Frontlyktene er det vel ikke noe forskjell på sedan og avant. Men mener å huske at de lyktene skal passe over ja. Er jo bare å prøve da ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Syns jeg leste at festene var litt annerledes. Joda, skal snart prøve det. Men han jobber, så får ikke tak i de med en gang.. Derfor jeg tenke å spørre her.. Hehe :) Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkumskyskraper Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Joda, disse passer om hverandre. er a6/s6 lykter som ikke passer, fordi glasset er annerledes. Siter Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Det gleder meg å høre ;) Da blir det linselys og xenon om ikke så lenge.. :D Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 hvorfor passer ikke a6 lykter? dem ser jo veldig like ut da :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 selve lykta passer. men du må bare bytte glasset men frontlykta på en s4 skal passe rett over på 100'n så lenge begge to er en c4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 men frontlykta på en s4 skal passe rett over på 100'n så lenge begge to er en c4 Dette fungerer utmerket! Gjort det selv! Eneste kan være ledningen på høyresiden, kan være litt kort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg