Gå til innhold

Min Golf før og nå

Ranger emnet


-Berntsen-

Anbefalte innlegg

får ikke tatt bilder med en gang siden jeg har rotet bort kameraet mitt:( men skal ta bilder med en gang jeg finner det.

 

har også byttet starter nå siden den tok kvelden her om dagen.

 

men nå har den begynt og lekke olje hvis jeg kjører litt hardt med den:S veit ikke hva det er. noen som har forslag på hva som kan være feil? virker som at olja blir så tynn at den lekker i bunnpluggen. olje lampa står og blunker og det piper i en alarm i bilen når dette skjer

VW Passat 01 Mod

Volvo 850 94 Mod (X)

Volvo 240 87 Mod (X)

Volvo 240 83 Mod (X)

VW Golf 3 96 Mod (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er senkinga og vr6/gti leppa på. veit ikke om noe som jeg skal gjøre akkurat nå. er effekt anlegg og en spoiler som står på ønskelista, men trenger litt penger først..

 

DSC00053.jpg

 

DSC00054.jpg

 

DSC00055.jpg

 

DSC00038.jpg

 

DSC00056.jpg

 

DSC00039.jpg

 

DSC00042.jpg

 

DSC00048.jpg

 

 

Sorry for dårlig bilder, har bare mobil akkurat nå og ta bilder med, men er bedre enn ingen ting

VW Passat 01 Mod

Volvo 850 94 Mod (X)

Volvo 240 87 Mod (X)

Volvo 240 83 Mod (X)

VW Golf 3 96 Mod (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

har tenkt litt nå og kommer til og kjøpe noen nye deler før vinteren og i vinter. her er noe av det jeg har tenkt på:

justerbart senkesett

sideskjørt

bakrutesenker

nye tåkelys

effektanlegg

og mulig brock b1 felger eller noe lingnende

VW Passat 01 Mod

Volvo 850 94 Mod (X)

Volvo 240 87 Mod (X)

Volvo 240 83 Mod (X)

VW Golf 3 96 Mod (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår