mortenwb Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Da var sommerhjula på vei i posten! + midlertidig gummi skaffet(brukt). Dekkene jeg bestilte kommer ikke på en stund, så jeg får kjøre på alternativt sålenge. :driving Gleder meg spent til å se hvordan det vil hjelpe på helhetsbildet av gølfen + jeg får senka den de 5cm jeg måtte heve den for å få på lånehjula jeg har nå. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Digg :) Blir spennende å se bilen med felga på :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Da har jeg vært på posten å hentet felger! Mangler bare dekk nå (som forhåpentligvis blir fikset i dag/morgen) Lite sneakpeak på hva slags felger det er : Ett litt bedre bilde: Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 dette er kule felger! vurderte disse selv til min ener cab, men da min bil er en 90 mod med clipperkit så blir min noe for moderne... blir kult å se de på bilen! Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Da er midlertidig-dekk lagt på felgene.Han som hjalp meg (lokal kompis) hadde fått ny avballanseringsmaskin, så fikk ikke ballansert felgene i dag. Får dem ballansert i morgen rundt 12, så får hive dem på i morgen etter jobb. Må jo senke bilen igjen og :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Da var felger på. Fikk ballansert dem i dag å montert. Ble mye mer behagelig å kjøre og :D (beklager dårlige bilder, de er tatt med mobiltelefon) Bilde : Og ett litt lenger fra: Neste blir nå å få sandblåst å fjernet rust nederst i starten på hver bakskjerm, å få montert nye GTi-breddere. Synes det ble bra jeg :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 dette ble veldig riktig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Så vakkert! Disse felgene passet bilen som hånd i hanske. Regner med (og håper på) at du skal droppe bredderne nå. Det er jo plass nok til disse hjulene bare vha. valsing og hjulbuene dine er jo tilsynelatende jomfruelige og fine:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Så vakkert! Disse felgene passet bilen som hånd i hanske. Regner med (og håper på) at du skal droppe bredderne nå. Det er jo plass nok til disse hjulene bare vha. valsing og hjulbuene dine er jo tilsynelatende jomfruelige og fine:). Ja, skal ikke ha på gti-breddere. Skal jeg ha på noe skal det være den lista som går fra kanalen å litt opp på hjulbuen bare. Kunne gjerne ha valset litt ja, er det mulig å valse ut mye? Skulle å ha senket bilen litt mer bak, men får FAEN ikke løs justeringskruene på demperene. Får vel sette meg ut i sola å pirke bort de tapestripene nede på døra å :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Herlig med Ronal Turbo på denne. Syns jeg kjenner igjen interiøret, satt i 1,5 S'n min.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Kult! Interiøret er ganske fint, eneste store skaden er slitasjehullet i venstre sidestøtte på førersete. Ellers er det ganske helt å fint :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Herlig med Ronal Turbo på denne. Må si meg enig der ja :m'm: Hvilke dekk har du på tralla? Ser du skriver at du har bestilt nye, hvilke kommer i posten? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Dekk nå (midlertidige) er noen 195/15-15 dekk. Dekk som blir levert senere er 175/50-15. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Det var ikke store profilen :tannløs: Blir spennende å se hvordan 175/50 blir. Selv har jeg 185/45 på Ronalene mine, veldig fornøyd med det. Du får slenge opp noen bilder når du får på de nye dekka ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ja, skal ikke ha på gti-breddere. Skal jeg ha på noe skal det være den lista som går fra kanalen å litt opp på hjulbuen bare. Kunne gjerne ha valset litt ja, er det mulig å valse ut mye? Foran kan man får strekt ut en del, om man lar skjermen stå litt i spenn etterpå. Men med så smale dekk som du har bestilt kan jeg ikke se for meg at det blir nødvendig. I alle fall ikke bak. Foran kan det lønne seg å banke opp kanten, for så å valse med et valseapparat. Men som sagt skal det ikke være nødvendig å dra ut skjermen i det vide og breie. Godt å høre at du ikke skal ha på bredderne. Greit nok at det fjerner et av kjennetegnene på GTI, men med så moderate hjul er det bare tull å kjøre med slike rustsamlere. Og så sparer du deg spacere for å få det til å se vettugt ut;). Bilen husker jeg fra den gikk i Follo. Må si jeg er glad i Diamantsilber metallic-Einsere:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg