Gå til innhold

Primera aka demobil

Ranger emnet


oledeg

Anbefalte innlegg

Var ikke helt fornøyd med bagasjen, så jeg tok meg litt tid å begynte på nytt i dag, kom faktisk ganske langt og ble meget fornøyd så da legger vi ut et par bilder

 

Forsterkerene har god plass, 2 på sidene med bunn opp og en focal dual monitor i midten Orker ikke skrive så mye i dag så da får bildene snakke for seg selv

 

Bilde101.jpg

Bilde103.jpg

Bilde104.jpg

Bilde105.jpg

Ampen bare lagt på plassen sin, kommer litt høyere en på bilde

Bilde106.jpg

Bilde107.jpg

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått gjort litt i dag og.

 

Jeg har akkurat fått inn noen nye amper til bilen, så da kunne jeg ikke holde fingra fra fatet måtte modifisere dem litt. Lexan plate i bunn nå og ble ganske fornøyd.

 

Begynte med å skjøre ut ei bunnplate i lexan

Bilde109.jpg

Bilde av test og byggeampen min, greit å ha en det ikke er så falig at det blir noen riper på

Bilde108.jpg

Så måtte jeg teste om den passet (det ble perfekt)

Bilde110.jpg

Så pakket jeg opp den nye Ampen

Bilde114.jpg

Borret 4 hull i lexanplaten og felte ned skruehodet. Etter dette borret jeg 4 hull i forsterkeren og gjenget opp disse. Dette var en nærvepirrende jobb men det finnes flere slike på lager så det var en mager trøst hvis noe skulle gå som uventet

Bilde115.jpg

 

Dette gjorde jeg med 2 amper gikk tom for strøm på kameraet så da ble det ikke bilder av den siste ampen, men den er helt lik så da er det ikke så falig

 

Har er bilde av test ampen og ene nye ampen med glass, fant også vinklingen på wooferene så da blir det støping i morgen.

Bilde111.jpg

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Det som har skjedd er egentlig veldig enkelt. Jeg ble ferdig med prosjektet. skal legge ut bilder av det senere. Men i en tragisk bilulykke klarte jeg å rassere masse av det jeg hadde gjort i bagasjen så ble litt lei. Da gadd jeg ikke bygge på en stund.

 

Men så kom noen gamle bekjente på besøk å klaget litt på det, så for 2 dager siden begynte jeg igjen for fult. Har ikke byggebildene akk her nå men de kommer de og. Har bilder av det som er gjort i allefall :)

 

Litt lakkering i dash. Vet fargen ikke passer helt inn men skal trekke om dører og resten av driten forren svart så da blir det vel bra tenker jeg :)

bil099.jpg

bil103.jpg

bil096.jpg

Så måtte jeg mekke nye deksler til 6,5"

bil098.jpg

Har ikke bygget montasje til seas enda, Vet ikke om jeg helt gidder det enda så kjører de jeg bygget tidligere til Utopia BE

bil100.jpg

bil104.jpg

Så ville jeg ha litt mer plass i bagasjen i forhold til det jeg vanligvis bygger så da Mekka jeg kasse i hjulbrønnen

bil106.jpg

bil108.jpg

 

Ja dette er det jeg rakk de siste dagene så. skal se om jeg ikke bygger gulv til helgen. Kommer helt ann på om jeg får tak i mdf plate:p

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, jeg var en tur på loftet i stad. Da fant jeg de gamle dørene som jeg hadde. I dørene satt det Focal utopia BE 6w3 og 3w2 Altså enklere sagt resten av Utopia BE settet mitt. Tenkte kanskje teste utopia vs seas hvis noen er intrisert i dette ???

 

Hadde kanskje planer å montere utopia settet istede hvis det låter penere :)

 

Har til og med mellomtonene så skal se om jeg ikke monterer disse eller om jeg kjøper seas :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Ja noe har skjedd heldigvis:p

 

PGA Feil på eu kontroll måtte jeg bytte ut en bremseskive, så hvorfor ikke bytte ut alle?

 

60888_473463331060_518231060_7489232_8138733_n.jpg

62698_473463471060_518231060_7489234_6590714_n.jpg

 

Var jo inne og hentet en forsterker, denne måtte jo testes så da var det bare å montere den med en gang jeg kom hjem

60029_473463571060_518231060_7489236_4641234_n.jpg

61987_473463676060_518231060_7489237_59882_n.jpg

 

Måtte trekke en kabel til siden jeg nå skulle kjøre 3 veis i fronten

60800_473463071060_518231060_7489226_756666_n.jpg

 

Fikk ikke brukt de pyntedekslene som jeg laget før så da var det bare å montere rett i de orginale uorginale festene mine

60868_473463926060_518231060_7489238_6917730_n.jpg

 

Så ett lite bilde av tweeter og mid, tweeter skal som sagt vinkles på nytt

61665_473464036060_518231060_7489239_5753092_n.jpg

 

Er det faktisk noen som gidder å lese dette? eller:P synes det var litt dårlig med tilbakemeldinger assa

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukte du for å bygge dekselet til mellomtonen? :) Kunne tenkt meg noe lignende i min bil, da jeg har et treveis frontsett liggende som jeg sliter litt med å montere skikkelig. Hvor mye kom materialet på? :)

 

Ja det er simpelt, funker og ser bra ut. Først kuttet jeg ut MDF ringen og brukte limpistol så jeg fikk vinklingen jeg ønsket. Med en liten spacer.

 

Etter dette brukte jeg støpeplast som jeg har kjøpt hos installbay. Så er det en liten slipejobb før sparkling og trekking. Men bare så det er sagt er delen lett å lage men dritt å trekke.

 

Ett tips hvis du skal kutte ut baffel til mid siden denne er så liten så funker hullsag best. Slik du monterer på drillen. Helst 2 skikkelige som er helt runde

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår