Gå til innhold

Djj91

Bruker
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Djj91

  • Bursdag 03/31/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    1990 Nissan 200SX
  • Biltype (eks Audi)
    Audi A4 bruksbil...
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Jobb
  • Motor (eks 1.6)
    CA18DET
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    dumpventil???!??!??!!!???........
  • Fylke
    Måslelv

Contact Methods

  • MSN
    danieljenssen@hotmail.com
  • Skype
    Djj911
  • Bosted
    Målselv

Djj91's Achievements

  1. Her er da min.. Riktig farge her i forhold til avataren min vell å merke. :-)
  2. Noen som vet om dette går igjenom EU/ godkjenning osv..? :-)
  3. Jeg tenkte jeg kunne legge til dette. Det som skjedde med min når den begynte å hoppe noe forferdelig var at det fremre festet datt av under vanlig kjøring en dag... Tydligvis hadde ikke siste man som skrudde på bilen skrudd det skikkelig til.. Sjekk om det mangler hos deg og? Ellers kan det jo være at et av motorfestene på sidene har knekt det ser du lett hvis det ligner på en halvmåne under på festet! Ellers er det vel som MarcusN sier.. Sjekk festene til kassa samtidig du. :)
  4. Djj91

    1,8 ADR tikking

    Hei. Har en 1,8 ADR motor uten turbo som tikker etter litt hard kjøring, eller etter en god stund på tomgang... Så lenge bilen har blitt driftsvarm og jeg lar den stå på tomgang kan den begynne å tikke med en gang.. Jeg har skiftet til AGP racing olje + filter hver 10k. Kjøpte bilen når den hadde gått 280k, nå er den gått 307k. Jeg prøvde med en motor-rens her om dagen, men etter 10 min tikket det værre enn hva det gjorde før.. Har rippa ned bunnpanna, men det lå ikke mye slam der.. Sila ligger til rensing i diesel, men det virket ikke som den var tett i det hele tatt.. :( Kan også nevne at bilen ikke bruker olje i det hele tatt. Noen som har noen gode råd?? Er surt å måtte bytte pumpa... Takker for svar på forhånd! :) -Djj91
  5. Kanskje du har problemer med bensinpumpa, tenning etc..?
  6. Det fungerer på gamle Forder, så hvorfor skal det være et større problem på en Audi.. Det er ikke ment for å kjøre med konstant da..
  7. Ser ut som et kjempeprosjekt om jeg må si det selv! Bra utført så langt i allefall! :)
  8. Du har vel opparbeida deg veeeeeeldig bra bonus hos Møller da? Eller bare noen innenfor? :)
  9. Ja, la merke til prisforskjellene. Helt på trynet at en 97' skal ha billigere calipere enn en 96' syns nå jeg...:iconsm
  10. Åja! :p Joda.. Har en goooood del å gjøre med den enda ^^.. Hadde 8.000 som skulle gå til nye rimz, men 4.000 av de gikk til nye calipere bak. :( Fikk ikke tak i den nei :p Tenkte å kjøpe en ny fanger.. Har så masse skader på den originale fra før. Skal i hvertfall skaffe en leppe til bakfangeren etterhvert! Ja, huff.. Den fartsdumpen er ekstrem...:drive2
  11. Hei! Joda.. Mistenker at jeg må bytte det hydrauliske motorfestet og.. Fronten hopper litt enda, men merkes ikke i girspaken etter jeg byttet alle de andre festene.
  12. Hehe, ja! Har styrt litt med bilen i allefall :) Skiftet motorfeste på venstre side framme fordi det hadde begynt å mårkne.. Fremre motorfeste var ikke der når jeg kjøpte bilen, så etter en stund uten dette festet begynte hele fronten å løfte seg under pådrag. :p
  13. Da tenkte jeg å legge ut et lite prosjekt her inne av min A4 96' 1,8. Dette prosjektet kommer til å ta laaang tid grunnet pengemangel og mangel på jobb for øyeblikket.. Bilder kommer etterhvert! Ting som er blitt gjort: * Planslipet topp og freset ventiler, ventilseter * Nye pakninger, så å si overalt. * Reg-reim * Vannpumpe * Clutch * Termostat * Temperaturfølerhus * Lambdasonde * Motorfeste V/side * Motorfeste H/side * Fremre motorfeste * Girkassefeste H/side * Girkassefeste V/side * Skiftet alle bærearmer/ lenkearmer i forstilling * Skiftet bremseskiver og klosser på alle hjul * Nye bremsecalipere bak. * Angel eyes lykter i fra Sonar pluss øyelokk. * Xenon 6000k 35W nærlys. * Sony 1200W maks forsterker * pioneer 6*9 * Pioneer spiller * 2x12" Edge 300W-RMS 900W maks * Sparklet bakrutesenker, pusset ned, grunnet og lakkert. * Lagt opp ledningsnett til bryter med releé og motstand, som videre skal kobles til temperaturføleren. Slik ser bilen ut for øyeblikket: Noen ting som muligens skal gjøres med bilen: * Soting av bakruter, muligens sote hos et lakkeringsverksted * 18" felger fra sharif * Senk * Frontleppe, leppe til bakfanger. Sideskjørt fra Rieger * Muligens xenon 6000k til fjernlys * Originale tåkelys med xenon look, fordi de gamle rett og slett ikke ser ut i det hele tatt. * Ny forsterker muligens 2000 W * Trekke opp dørpanel i sky/skai rød * Sparkle innvendige dørhåndtak, og lakkere i svart blank * Spoiler i fra Rieger. Avhenger av looken på bilen etter alt det andre er gjort! Da hadde jeg fått trekt opp til skai skinn i førerdør, og slik ble det. Resultatet ble helt ok, så da skal det samme gjøres på de 3 siste dørene og :) Beklager bildekvaliteten, men har bare et dårlig mobilkamera for tiden! Bah.. Da måtte man ha seg ny dynamo, rense sila i panna og eventuelt bytte oljetrykksføleren samtidig...
  14. Hei. Jeg er usikker på om dette er rett tråd å poste dette i, men vi fyrer av gårde uansett. Bilen er en Audi A4 96' 1.8 Jeg skal sette en motstand over temperaturføleren videre til egen bryter for å trimme den med noen stakarslige hester. Alt av ledninger er lagt opp osv, men. Er det noen der ute som vet hvilke av de 4 ledningene på temperaturfølerkontakten jeg må koble mostanden over? Takker for svar på forhånd! - Djj91
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår