CraiZ Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Heisann Alle sammen :) Trenger noen tips her : Jeg har en Audi A4 B5 - 1996 modell. Du kan se ett bilde under av bilen :) Jeg lurte hva slags justerbart senkesett dere anbefaler til en god pris og hva slags Felger som kunne blitt veldig stilig til denne røde Audi'n min :angelsmili: takk :) mvh Chruickshank Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 hadde vært kos med litt veiledning :D Har vurdert KW justerbart senkesett, men vet ikke hva dere synes ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 FK variant 3 er vel det råeste, får det mye billigere på eBay. Ellers er det jo KW. Disse er rustfrie! VMAXX er billigste alternativ. Gå for felger med "mange" eiker, jeg synes ikke 5-eika er noe særlig pent på A4 B5. Men smaken er som baken... Mvh Rolf :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 FK variant 3 er vel det råeste, får det mye billigere på eBay.Ellers er det jo KW. Disse er rustfrie! VMAXX er billigste alternativ. Gå for felger med "mange" eiker, jeg synes ikke 5-eika er noe særlig pent på A4 B5. Men smaken er som baken... Mvh Rolf :) Har du noe link til noen av di senke settene? det hadde vært helt supert ! ;) mvh Chruickshank Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 jeg synes ikke 5-eika er noe særlig pent på A4 B5. Heey! :bambam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Heey! :bambam: Ha! In yout face! :P Sånn til vanlig bruk (altså ikke banekjøring) holder det nok lenge med de billige justerbare settene. Vmaxx, Supersport og JOM/Cobra. Felger er så vanskelig å gi forslag til. Finnes så alt for mange typer, stiler og farger. Jeg har så evig lyst på BBS LM, men prisen er "litt" stiv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Heey! :bambam: Haha.. Der kom den ja, venta nesten på det.:rolleyes: Ta det rolig, akkurat din bil er unntak. Den er jo sweet(!), men generelt synes jeg det er penere med fler-eika. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg bruker FK sitt justerbare senkesett og er veldig fornøyd med det. Angående felger er det selvsagt mye å velge i mellom. Men disse er det jeg sikler på til min a4 Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 V-Maxx.no Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg bruker FK sitt justerbare senkesett og er veldig fornøyd med det. Angående felger er det selvsagt mye å velge i mellom. Men disse er det jeg sikler på til min a4 De har jeg sett på og:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Skal dere gå for Mesh-felger gutter, er det ingen vei utenom Kerscher KCS: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Skal dere gå for Mesh-felger gutter, er det ingen vei utenom Kerscher KCS: NYDELIGE ! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hadde vært kos med litt veiledning :D Har vurdert KW justerbart senkesett, men vet ikke hva dere synes ;) JEG føler det er litt vanskelig når det ikke henvises til om du skal VIRKELIG ha bilen helt ned på bakken, eller om du skal legge mye penger i dette. Av billigste sort gewinde ville jeg anbefalt Vmaxx, steget over blir vel fort de rimeligere FK gewindene - eventult også Weitec, mens HR, KW osv leverer kvalitetsvare for gatebiler. Dog kan det fort koste litt. Så hva som passer deg og budsjettet best vet jeg ikke. Blir neppe feil med KW om du har sett på det. Felger er vel dessuten en MEGET subjektiv sak? For meg er 19" maksimalt av hva jeg ville hatt, men som bruksbil tror jeg faktisk jeg hadde rotet frem noen brede 17"ere i skikkelig gammel-europa stil, eller noen velvalgte 18"ere. Anbefaler deg bare å surfe rundt på prosjekttråder å ta deg en kikk på hva andre har valgt seg. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 JEG føler det er litt vanskelig når det ikke henvises til om duskal VIRKELIG ha bilen helt ned på bakken, eller om du skal legge mye penger i dette. Takk takk Audi venn :) det du skrev hørtes ut som et godt tips :D jeg sikter på å senke den maks så langt det går ned før hjulbuen treffer Hjulene :) mvh Chruickshank Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 fk silverline type X har jeg på min.... vldig fornøyd egentlig. dette er rustfritt, høyde og stivhets regulerbart. kv variant 3 kjøpte en jeg kjenner til sin golf 3 cab,,, makan til stiv bil :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg