v240tic85 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 er samme problem på min bare at den fjusker på lavt turtall og smeller og napper noe j**** når jeg jir på! noen som kan si meg hva feilen kan være? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Du som kjøpte den sorte 83/84 modellen som sto til salgs ei stund, med datasprut? Såvidt jeg forsto så var ikke den motoren helt ferdigmappa, så jeg ville prøvd å få ordna det før du bare bytter btr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 var meg det ja! ok! det kan godt hende! men står på btr fra f motor nå så kan jo sikkert være greit og skifte da! men hvor får jeg mappa den ferdi da?? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Er det egentlig forskjell på f og ft btr'er da? De har vel samme grunntrykk, bortsett fra at på turbomotorene så får man overtrykk over btr, slik at bensintrykket stiger i takt med turbotrykket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 har ikke peiling på sånt jeg! er bare vant med b21et fra før! hehe! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 kjøp deg en btr som er linjeær. dvs 1:1. har du bedre kontroll på bensin hvis du har datasprut. mye enklere å justere den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 er det av typen med måleklokke på?? på kl står det ikke noe tall! bare linjær! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 kjøpte meg den på pedersens-racing som du kan skru på de orginale festene til btr på fuel railn. Kjøpte meg en måler på Tess som jeg monterte på bensinslangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 oki! prisen på den da?? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 tja,, ca 1100,- for btr tror jeg det var, og 300,- for måler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twr Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hei du! Ser ut som du har litt peil. hehe. Kjører med det her 250-60 hk oppsett på min B230FK. Bruker 15G turbo, Har problem med att bilen napper og fjusker og til og med kan smelle når eg gir på og kommer over 0.9 i ladetrykk! Virker som den får alt for mye bensin? Bruker progressiv (1-1.4) men lurer på om det er bedre og kjøre linær her? Ruser på tomgang kommer eg oppi bensin trykk på over 6 bar på manometere. Noen innspel? Kjører du datasprut eller std/ship ? Høres ikke bra ut med 6 bar på frirus Hva har du i grunntrykk uten vakumslange tilkoblet? Torgeir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twr Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hva vil ganske langt si? 250+?? Har bremsa rødblokker til 400+ på std 3.0 bar btr. og 044 pumpe Torgeir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Kjører du datasprut eller std/ship ?Høres ikke bra ut med 6 bar på frirus Hva har du i grunntrykk uten vakumslange tilkoblet? Torgeir Hei du! Kjører med standard sprut og Vikings Spesial chip. I grunntrykk uten slangen tilkoblet har eg stilt den på 3.8 bar. Tenkte og bestille meg en linjær 1.1 ? eller 1. 1.2? Mvh EDIT: Bruker 968 R dyse. Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.