PoloKris Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Den varsellampa med sånn utropsteng inni driver å blinker oransje på en 03-v40. Er det noen som har noen formening om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Den varsellampa med sånn utropsteng inni driver å blinker oransje på en 03-v40. Er det noen som har noen formening om hva det kan være? Er ikke det "alvorlig motorfeil" lampa? Jeg kan sjekke når jeg kommer hjem, men mener å huske at det var den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 jeg fikk den lampa når jeg ødla katalysatoren min Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg