crasy-engine Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 hallais. jeg har skaffet meg en 89mod senator 3,0 12ventiler. men denne bilen er noe jeg har byttet meg til:) bilen i seg selv er et MEGET bra eksemplar, microminimalt med rust fin i lakk og fin inni. forige eiere kar på kostet denne bilen betydelig og det synes. men hvor mye er dem verdt??? finner ikke bra eksempler på nett med pris!? :( noen som kan hjelpe?? jeg skal sende ut noen bilder snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovectra4x4 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 tipper bilen din er verd ca 15-20 tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 er det veldig veldig lite rust, er den nok fort verdt oppimot 30 000 tenker jeg. og hvis alt anet fungere bra, og det ikke er noen feil det er vits å nevne... Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg