doffen23 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Har fått meget fiffig sak på dør låsene på min 98 passat nå. dama ringte i dag ca 1,5 time unna meg og nøkkelen stod i låsen og døra hadde låst seg selv.. Her om dagen så kjørte jeg og da låset plutselig alle dørene seg. noen som har vært borti dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Prøv å rør på ledningene som kommer ut fra døra og se om du klarer å framprovosere den samme hendelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Skal prøve dette for å se om det kan være en dårlig kontakt der et sted.. Takk for tipset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Det funket ikke med bevegelse i ledningsnettet der desverre.. Noen andre tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Har du vannlekkasje? Kjenn om golvet ditt er fuktig/vått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 yupp skal sjekke det.. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 yupp skal sjekke det.. takk så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Plages mye med dørene selv jeg, men ikke akkurat at de låser seg selv da.. men noen ganger funker de, andre ganger ikke.. noen ganger er det førerdøra som er låst, alle andre opp... og slik kan det bytte til at passasjerdøra er låst og de andre oppe... osv osv... den funker når den selv vil. Hos meg var det dårlig kontakt i ledningsnettet på den ene bakdøra, men vet ikke om det er bare det som gjør det. Har hørt at dette er et helt vanlig syndrom hos passat..desverre:p Si fra om du finner ut noe lurt:o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vpturbo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hei! Har sjølv opplevd dette. Heldigvis hadde jeg nøkkelen i hånda og ikke i tenninga.. Den låste seg ogsa under køyring etc. Grunnen var at jeg hadde en liten vannlekkasje der vannet kom inn foran/under rattet. Og der ligg det vell mykje elektrisk. Fekk tørka opp det aller meste av det, og siden har jeg ikke hatt noen problemer med det. Sjekk om der er noe vann som kommer inn en plass. Tørk opp d meste, sett på en vifte som kan stå under rattet og la det blåse det tørt opp under. OG! sjekk hvor vannet kommer inn og tett igjen der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg