latsekken Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hei. tenkte jeg skulle legge ut en tråd her. jeg driv å vurderer å kjøpe en audi 90 gte coupe, er dette noe bil å satse på eller bør jeg kjøpe quattro? hva syntes dere jeg burde gjøre? mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hei. tenkte jeg skulle legge ut en tråd her. jeg driv å vurderer å kjøpe en audi 90 gte coupe, er dette noe bil å satse på eller bør jeg kjøpe quattro? hva syntes dere jeg burde gjøre? mvh Espen Først og fremst er det nok bare en Coupe GT da det ikke finnes noe 90 GTE Coupe.. Men det er greie biler, og stort sett samme som en coupe quattro, går egentlig bedre også pga mindre drivverk.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ok da vet jeg det, men hvordan er motor og drivværk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ok da vet jeg det, men hvordan er motor og drivværk? Omtrent uslitelig :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 oki blir vel audi på meg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 er vist ikke 90gte coupe, står i reg papirer: audi 80 gte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Da er det en sedan;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg