Gå til innhold

Var det Lystgass??

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

Audier har som regel den bonus at den trekker på alle 4.... :D

 

Ikke at jeg kjører Audi eller noe sånt!

 

Jeg har en forbanna Grevling som bare understyrer og graver seg fram :eek:

 

Men bilen til Jonus Den går som faan og har vel egentlig ikke kosta ha så veldig... Tror ikke du får en Cosworth eller annet i Ca samme prisklasse som går like jævlig m'm

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjetil:fikk en sms med Jonus i natt,han er i Sverige og kjører drag med Audien sin.Han pusta faktisk Robban i nakken,Jonus kjørte på 7,22 sek og 160 kmt i sluttfart mens Robban kjørte 6,99.Idag skal han kjøre 402 meter,skal bli gøy å se hva tid han får.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er en tidlig 80, mener jeg!

 

Er vel litt poenget med den bilen at den ikke skal se ut som at den går så rått!!

 

Kan jo se ut som bilen til en hvilken som helst "Bestefar" eller noe sånt!!

 

En skikkelig sleeper :D

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-84 Audi 80Q, bruktimportert i 84 fra Tyskland :D

 

 

At den bilen har holdt så lenge med så mye er jo egentlig bare flax... svakeste punkt er jo Rådene, og disse har ikke spesiellt lyst på no særlig mer enn 380 ærlige gode hester.. Ihvertfall ikke hvis man vil ha fabrikks-holdbarhet..

Ingen av de seriøse trim firmane som vil gi fra seg en slik motor med sitt navn på, nettopp fordi det er så stor sannsynlighet for S formede råder..

men, denne holder, og det finnes eksempler på andre som har holdt også.. og drøss på mange som ikke holder med langt mindre effekt..

 

bare tenkte å nevne det... så ikke det blir oppfattet som at 450hk i en S4 koster bare 30-50.000

for det er LANGT dyrere enn det, skal man ha en bil man kan stole 100% på..

Til det trenger man vel egentlig:

IC

Dyser

Regulator

Råder

stempler

Turbo

SportQ grenrør

mod innsug

exos

kammer

Chip (forutsatt at det er en ABY motor, og ikke en 3B motor.. denne har noe sterkere råder, men trenger datasprut eller ombygning til ABY elektronikken.. )

++++

 

En RS2 motor er ikke sterkere enn en S4 motor i bunn.. (ref. ACE)

 

men 380hk er derimot fullt mulig til den prisen :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

 

De ser i hvertfall endel ganger bedre ut enn den Audien, i tillegg vet "folk" hva det er for noe når de ser en. Neppe noen som snur seg etter den Audien ;)

 

Jeg kan love deg at du har den sinnsykt mye feetere i audien til Jonus enn i en cosworth.

Alle tror bilen din stinker, men du fliser det meste uannsett.

Og du har vel sannsynligvis ikke skjønt poenget med å ha den bilen han har. Han vil ha noe som går fort, ikke plukke pokkiser på utsilling med en bil som er påkostet så mye at man ikke tørr å bruke den.

Biler er fremkomstmidler og leketøy og de er til å brukes!!!!!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.Her var det my artig og lese.

 

Kjetil:Du har totalt misforstått hela greia med bilen min.Hele greia er den at bilen skal se original ut som når den kom i 83 med felger antenne og alt.Bare at da gjør den 0til 100 på 11sek.I helga gjorde den det på 3.6 med en liten dash nos i Gøteborg i helga.Da synes jeg ikke bilen min behøver og være polert.....

 

Har store vinger og felger og fangere for og få bilen fet men da er poenget borte med bilen.Har en audi90 med mye fetere utseendet og mye verre motor en den jeg har i den vite og da har jeg jo både i pose og sekk.Hvorfor skal du rakke ner på andre og uttale deg om ting du ikke vet en dritt om?Bla om at jeg jobber på powersone og du prøver på og få med andre på og disse dem.Jobber ikke der jeg..Du må være mer forsiktig og uttale deg om ting du ikke har grunnlag for Kjetil. Og i favoritt forumet ditt ble det mye slenging og 99% var jo ironi både fra evoman og meg.

Ole c:Du har virkelig skjønt.Trur vi snakker samme språk der ja:)

 

Silverboy:Flaks?Vet at visse andre har tatt råder med 400hk og pc sprut.Men det er når feiltenninger oppstår at dette skjer.Det har ikke jeg.Det turtall som tar råder.Ikke effekt(99% Av tilfellene)

Det er boltene som er det svake punktet.Dessuten tåler rs2 rådene mindre.Legg disse på vekta og se selv. Men mine holder.Selv med 530hk+. Det hjelper kanskje litt når man vet hva man driver med:) Ble kankje liitt skrytete det der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel blir vel kansje litt dobbelt moral her men men... uannsett alle diskuterer hk å hvor fort bila går!!!! greit nok... men å slnge dritt er ikke mye greit... driter i hvem som slenger den dritten. Men nå synes jeg det går litt på helsa løs her i grunn. altså noen uenigheter er det jo nødt til å bli... å det er jo bare litt gøy. ER DET MORO Å SLENGE DRITT HELE TIDEN?? jeg gidder ikke nevne noen navn dette gjelder alle å da inkluder meg selv

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er det ikke samme råder i ABY som i AGY (er ikke det RS2 da??)??? Begge disse har vel oljekanal i råden for underspyling av olje?? mens 3B motoren ikke har disse hule rådene... ??

hmm.. oki.. da har man lært no nytt i dag også :)

 

Litt interessant å se hva ACE gjør for 420hk... Bedre enn de orginale 230 kanskje ?? hehe :)

 

Du blir vel ikke overrasket om du plutselig står med en rasa motor?

ikke det, håper indelig ikke det skjer, for jeg ønsker deg og de to andre 80TQ'ne allt godt.. har kjempelyst på en selv.. :)

Sikklet på den "svenske" 80'n siden den var på rudskogen for første gange for mange år siden.. (da hadde jeg en 80 5 cyl selv.. )

 

Når det gjelder dette med looks vs engine...

Hvor mange gidder race mot en cossie? Svært mange færre enn de som vil kjøre mot en gammel 80, det LOVER jeg..

merker selv hvor stor forskjell det er på å kjøre A6 og Golf... går ikke EN dag uten race i golfen, mens i A6'n er race heller en sjeldenhet... og jeg kjører dønn likt i begge bilene, ypper på samme måte osv osv.. men folk tør/gidder rett og slett ikke..

greit nok, noe mer status å cruise i A6'n.. tar seg bedre ut i by'n og på parkeringen.. men det er morsommere å kjøre Golfen.. sånn bortsett fra all sladdingen med A6'n da... gir meg mye mer glede å kunne kjøre mot noen hver dag..

 

hvor mange har lagt merke til en gammel stygg (sorry) audi som går no jæævlig? hvor mange har lagt merke til en Blå sierra sedan som går like jævlig??

 

say no more...

 

:D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MK5 RS 2000

Vel blir vel kansje litt dobbelt moral her men men... uannsett alle diskuterer hk å hvor fort bila går!!!! greit nok... men å slnge dritt er ikke mye greit... driter i hvem som slenger den dritten. Men nå synes jeg det går litt på helsa løs her i grunn. altså noen uenigheter er det jo nødt til å bli... å det er jo bare litt gøy. ER DET MORO Å SLENGE DRITT HELE TIDEN?? jeg gidder ikke nevne noen navn dette gjelder alle å da inkluder meg selv

 

enig med MK5 RS 2000 her altså.. det blir bare barnslig sånn dere holder på nå.. kan ikke alle bare være venner? :hug: hehe..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt moro må man jo ha det og et sted går grensa for noen,andre ikke.Dritt slenging behøver ikke og være drittslenging.Spørs på øyet som ser.Men alle her jager jo etter det samme. Det er jo bil vi holder på med og moro har vi det jo uansett merke.Det vil alltid være sånn som :Riskoker=japsebil,Ford=skjørtebank,Audi=familiebil osv osv.Men dette må vi vel tåle uten og bli grinete.Alle har jo forskjellige meninger og syn på bil.Heldigvis.Hadde jo vært tråkig vis alle hadde kjørt lik bil av samme merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonus Racing

Litt moro må man jo ha det og et sted går grensa for noen,andre ikke.Dritt slenging behøver ikke og være drittslenging.Spørs på øyet som ser.Men alle her jager jo etter det samme. Det er jo bil vi holder på med og moro har vi det jo uansett merke.Det vil alltid være sånn som :Riskoker=japsebil,Ford=skjørtebank,Audi=familiebil osv osv.Men dette må vi vel tåle uten og bli grinete.Alle har jo forskjellige meninger og syn på bil.Heldigvis.Hadde jo vært tråkig vis alle hadde kjørt lik bil av samme merke.

 

 

Er vel delevis enig der... men er så jævlig når folk blir grinete!!! jeg har lest endel på cos.no å der gikk det over styr å det var ikke bare din skyld jonus... men du var til god hjelp å fikse på stevninga

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår