Larsson66666 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hva syns dere om den nye Mazda 6? Personlig synes jeg den er griselekker! Litt Lexus takter, men det er vel bare positivt;) Den har potensiale til å bli bestselger i klassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hei. Nye Mazda6 er en fantastisk bil, både når det gjelder utseende og kjøreegenskaper. I tillegg lager Mazda biler med bunnsolid kvalitet. Sjekk ut Mazda Owners Group Norway sitt forum. Stor oppslutning om denne nye modellen fra Mazda der: Mazda Owners Group Norway • Se emne - NYE Mazda6 - offisielle bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Utrolig nydelig bil. Får en Lexus-feeling over den ja:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Bilen er lekker den, men noen bestselger blir den ikke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsson66666 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvorfor tror du ikke det? Den har jo det som trengs for å bli en!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Elsker fronten og linjene langs siden. Litt usikker på baklyktene. Interiøret har også blitt mye bedre. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Lekker bil ja..og god å kjøre! Ble svært imponert over dieselmotoren på 2.0 liter og 140hk.. Syntes den virka ganske mye vassere enn Audi A4 med 2.0 tdi og 143 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsson66666 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hvis jeg har forstått riktig er vel Mazda sine motorer også kjent for å være sterke og kjappere i forhold til andre motorer med samme antall hk. Ihvertfall de motorene med moderat effekt(?) Mazda 6 er heller ikke så illegæli priset i forhold til konkurenter av samme størrelse. Man får jo det meste av utstyr man trenger til 350 lapper med dieselmaskina Jeg håper og tror vi kommer til å se en del denne bilen på veiene i tiden fremover;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ja..den er gunstig priset angående utstyr og diesel. Dieselen er vistnok "rabattert" fra importøren for å være mere konurransedyktig da det ikke finnes noen "liten" dieselmotor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hvorfor tror du ikke det? Den har jo det som trengs for å bli en!? Vi får se. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsson66666 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ja..den er gunstig priset angående utstyr og diesel.Dieselen er vistnok "rabattert" fra importøren for å være mere konurransedyktig da det ikke finnes noen "liten" dieselmotor.. Etterhvert burde den også få en litt mindre diesel, da det vil bli enda rimligere. Jeg tenker også at en del familier ikke trenger 140hk i en bil, de fleste vil være fornøyd med en rundt 120hk. Det kan jo hende mange velger et annen bil fremfor Mazda 6 pga at den har litt for stor dieselmotor?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Velge bort en bil med for stor motor til "liten-motor" pris?Dusteri.. Ifølge forhandleren er denne modellen rabattert, og kommer det en mindre dieselmotor vil den havne på omtrent dagens motors pris, og dagens gå opp..så enkelt er det. Bare se på f.eks citroens nye c5. 16 110hk hdi koster samme som 6ern med 2.0 140 hk. Mondeoen er også dyrere..Tilogmed skodaen koster vel mer..uten at jeg er helt sikker.. Mazda har også "benektet" at det kommer en 120 hk, men at en 2.2 med ca a175 hk antageligvis kommer. Og 140 hk er forresten nødvendig i en såpass stor og tung bil! Men tviler på at den blir norges mest solgte..dessverre..da den antageligvis er den mest driftssikre "storbilen" en kan kjøpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsson66666 Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Nå er bilen blitt testet av Dinside og de er skuffet... http://www.dinside.no/php/art.php?id=772728 ...mens Aftenposten sier stort sett bare positivt om den http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/article2487332.ece Hva skal en tro på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Dinside har fått refs for den testen der, noe redaktøren skulle ta til sin etterretning, men det er ikke blitt gjort noe. (Etter som jeg har hørt..) Men uansett så tar jeg alt dinside.no/motor skriver siden mye er useriøst. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Har forresten vært å testa bilen nå, en Sort Mazda 6 STV med nest største pakke utstyr, 140hk diesel, og fyfaen jeg er forelska. Nydelig bil å kjøre! Lå som støpt på veien, og dinside kan ta seg en bolle, merka ingenting til understyringen mens jeg bremsa, og jeg testa det ganske så godt. Nå skal jeg spare til en Mazda 6 stv. Det er bra sikkert :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg