Gå til innhold

A4 og powerfilter

Ranger emnet

Pr3cis

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Filter uten olje er uansett best i test, legg denne tråden død. Folk som ikke kan med oljet luftfilter(de som tar knekken på lmm) bør ikke røre filterboksen i det heletatt. Min konklusjon.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ikke oljet, men kan settes inn med olje om det er ønskelig.

har kjørt 100mil med mitt biltema filter nå, det kostet 159kr å har utvendig og innvendig kon. skal pelle det av i dag å se om det renser luften like bra som orginalt innsats filter.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ingen grunn til å bruke flere hundre kr på et powerfilter når man får et like greit fra biltema? Da kjøper man det biligste som da ikke er rustfritt som det dyre, så bytter man luftfilter bare jevnlig? Skjønner ikke hvorfor folk skal undervurdere biltema for sånne enkle deler som dette ?

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi biltema "halvbra".. Biltema er liksom ikke plassen man kjøper ting som skal holde. Vil neppe kjøpt filter dær.. Hvem vet.. kanskje det er for lite gjennomstrømning i filteret slik at motoren får for lite luft.. Har opplevd det før. Ikke på min bil. Uansett, lite betryggende.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe stress med filter fra biltema. kjører med et slik nå i min audi a4 turbo å den går hvertfall ikke dårligere. kan ikke se teng til at det slipper gjennom noe mer smuss en andre filter, å nå har jeg kjørt 100mil med det. så er nok like godt som hvilket som helst annet. men de spørs om det varer like lenge. har jo bare hatt det i to måneder.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider