Margido Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Øy, jeg har minst 4 vitner på at den supran ikke er stjelt, og den er der nå ! Så vi kan ikke få straff for det, det er vel såfall han som anmeldte det som får? Hvilken drømmeverden lever du i? BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 hvilke 4 vitner på at bilen ikke er stjelt? de fire eventuelle småkriminelle karene som har bilen i garasjen sin og har informert deg om at den ikke er stjålet? tiden vil vel vise om den er stjålet eller ikke. er den stjålet sitter du vel godt i saksa! Er vel kansje litt tidlig men kan jo gratulere allikvell får ÅRETS TRÅD... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Lurer på om foreldrene dine er stolte av deg når politiet står på døra de for å få en sammtale med deg jeg. Og muligheten for at du får det på rullebladet. Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Dem er nok ikke det nei, men ordner seg når det viser seg at jeg ikke har gjort noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det er jo akkurat det du har. Du har tilbakeholdt opplysninger om en bil du regnet med at var stjålet for å tjene noen kjappe kr på det selv. Du har uttalt at du har kontaktet eier og at dusør er på vei, nå som shit'en traff vifta tror du plutselig at du skal ro deg unna og skylde på kompiser etc... Du er anmeldt, du sliter. PUNKTUM! -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 L O L Årets tråd^^ Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ha ha! Han fant en stjålet Supra, fant eier, fikk belønning. Det viste seg at bilen ikke(!?) var stjålet likevell. Hva er det da du syter om gutt? Ta pengene og løp! Hahah Bare meg som blir litt forvirret av Hr. Suprafunnetdamndamn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Litt tidlig aprilsnar fra min side! Altså ingen anmeldelse, skulle bare skremme gutten litt, noe som virket bra så det ut til. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Litt tidlig aprilsnar fra min side! Altså ingen anmeldelse, skulle bare skremme gutten litt, noe som virket bra så det ut til. :) *thumbs up!* :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Litt tidlig aprilsnar fra min side! Altså ingen anmeldelse, skulle bare skremme gutten litt, noe som virket bra så det ut til. :) Hehe, regnet med det! :) Så ut til at det virket bra. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Litt tidlig aprilsnar fra min side! Altså ingen anmeldelse, skulle bare skremme gutten litt, noe som virket bra så det ut til. :) Du kunne jo latt det gå ett par dager før du sa noe da... Latt ham få kjenne på skrekken en stund. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Stenge tråden? Denne burde da heller Klistres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 he he så ut som du ble litt svett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Haha, du skulle venta noen dager ja... Jaja, noen får tipse de "tvilsomme" folka om at fjortisen nede i gata tyster på dem istedet.. :D -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Haha, du skulle venta noen dager ja... Jaja, noen får tipse de "tvilsomme" folka om at fjortisen nede i gata tyster på dem istedet.. :D HAHA! :D Genialt! Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg