Gå til innhold

Mods kan stenge !

Ranger emnet


Suprafunnet

Anbefalte innlegg

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke en plikt å si ifra til politiet for hver jævla ting vel? Nå får dere skjerpe dere, anmelde en 16åring fordi han ville få noen ukeslønner i finnerlønn. Hadde det vært min bil hadde jeg blitt sjeleglad bare jeg hadde fått vite hvor den stod. At politiet ikke blir blandet ser jeg på som en bonus, da biltyver stort sett får klapp på skulder av snut. Nå kan man istedenfor vente på biltyven og gi han litt skikkelig straff

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke en plikt å si ifra til politiet for hver jævla ting vel?

 

Nei, kun hvis det er ulovlig.

 

Nå får dere skjerpe dere, anmelde en 16åring fordi han ville få noen ukeslønner i finnerlønn. Hadde det vært min bil hadde jeg blitt sjeleglad bare jeg hadde fått vite hvor den stod.

 

Hadde du virkelig blitt glad om noen hadde latt en gjeng narkiser herpe på bilen din noen uker, når han som fant den egentlig bare kunne gå til politiet og gi deg bilen tilbake på en dag?

 

At politiet ikke blir blandet ser jeg på som en bonus, da biltyver stort sett får klapp på skulder av snut.

 

Jada, klart de gjør. Og det er gøy å sitte i fengsel.

 

Nå kan man istedenfor vente på biltyven og gi han litt skikkelig straff

 

Evt. gir han deg "skikkelig straff".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere skjerpe dere, anmelde en 16åring fordi han ville få noen ukeslønner i finnerlønn. Hadde det vært min bil hadde jeg blitt sjeleglad bare jeg hadde fått vite hvor den stod.
tjaa. han fortjener en liten smekk på pungen. ingen bøter, men heller ingen finnerlønn!

Også er det tryggere om bilen står hos politiet mens du venter på å ha tid til å hente den.

 

At politiet ikke blir blandet ser jeg på som en bonus, da biltyver stort sett får klapp på skulder av snut.
Ja.. det også gir dem noen kr så dem kan starte et nytt liv.. nei, tror nok gutta der for straffen sin jeg!

 

Nå kan man istedenfor vente på biltyven og gi han litt skikkelig straff

Også hvor kos hadde det ikke vært om plutselig 7 andre personer i full "lykkerus" stått rundt deg.. Noe sier meg at de da ikke hadde stoppa før du hadde vært mindre levendes etterpå.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dere skal få svar på det dere lurer på, så var det flere som så den bilen hos noen her vi bor som er narkomane eller noe i den duren. Og etter det jeg har fått høre så er IKKE denne bilen stjålet, bare sånn info !

 

Ser dere har blitt sure her. Er heller ikke jeg som har skrevet mesteparten på siden her, men en kamerat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe ro , ro til fiskeskjær. Ser at folk skal anmelde og tenner helt på alle plugger her, så kan like gjerne si det som det er.

 

Btw så er jeg EN av mange som så at det sto en supra der da garasjen sto åpen, så er ikke bare jeg som har skrevet her. Og den er som sagt IKKE stjålet, men sto i garasjen til noen litt tvilsomme folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe ro , ro til fiskeskjær. Ser at folk skal anmelde og tenner helt på alle plugger her, så kan like gjerne si det som det er.

 

Så det var løgn at du hadde fått dusør da?

 

Blir jo spennende med avhøret. :)

 

Et lite tips, når du kjeder deg, gjør heller litt lekser enn å drive på sånn.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som skrev det dusør greine.

 

Hvem er det som er anmeldt for dette? Er jo ikke akuratt noe å uroe seg for da jeg ikke har gjort noe ulovlig !

 

hvem skrev det da? tanta til kusina til de tvilsomme tyvene?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår