Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Bilen er IKKE stjålet, til alle dere som tenner ! Og en eller annen stakkars moderator eller admin kan få gleden av å stenge eller slette denne topicen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg tar'n :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Fin tråd, brukernavn og epost :P Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jaha, og hva så? Jeg prøver å finne eieren på bilen, vet noen noe, så skrik ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Bare fant du den liksom. Hva med å overlevere den til politiet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ingen dusør fra eieren viss man overleverer rett til politiet, må være litt sleip :D Står et sted der ikke så veldig mange er, er nok en av dem eneste som har peiling på at bilen står der den er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 smart å la den stå der da, så den blir plyndret, herpa og fjerna! Ring politiet, dette er deres jobb, ikke din. Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Står ikke åpen for alle, står i en fin låst garasje til en bunch narkisær som jeg tilfeldigvis snubla over.. Bilen har stått der en stund, påtide at eieren kommer til rette.. Ja, bilen er nok stjælt selv om den står i garasjen dems.. Ikke gidd å diskuter hva, eneste jeg vil frem til er eier av bilen, eller informasjon om bilen, eier osv osv ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hvordan veit du at den er stjelt? Kan jo være at dem har kjøpt den for hasjispenga sine? :p 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 neh, tror jeg kunne starta kjøpesenter med alt tjuvgodset dem har.. men værsåsnill.. INFORMASJON SOM ER NØDVENDIG, JA TAKK! Spam og filosofi kan bli i deres tanker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 idiot tror du den er stjålet så ringer du politiet, er ikke opp til deg å spille russisk rulett med en annen mann sin bil. "iimimimi, jeg vil ha dusør.." dummeste tråd jeg har sett på lenge Men mtp at du både har opprettet emailadresse og bruker her som baserer seg på denne supraen, er det sikkert bare du som vil få litt penger for tyvegodset ditt. http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Email adressen har vært i bruk i noen år?? bruker her er til for at jeg vil finne eieren av bilen.. viss det er den dummeste tråden du har sett på lenge skriv piss i en annen tråd :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Martin, hva sier mor di til at du snoker rundt i garasjene til de skumle gutta? - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Snoker rundt?? ^o) Jeg prøver å finne eieren på en stjålet bil, har du vondt for det? Vet du ikke noe om eiern, så drit i å skriv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ta rammenummer og eller skilt nummer å enten send regnr til vegvesenet sin sms tjeneste. vegvesen.no - Hovedsiden eller så tar du bare å ringer på rammenummeret å sier du ville kjøpe en delebil og lurte på om eieren stemte. 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg