mrt1850 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Hei Som ovskriften sier, kunne det vært interresant å bygge om min manuelle cab, til elektrisk. Er dette gjennomførbart? Evt...dyrt? Ser at de selger hydraulikkpumpe til cab på ebay.de. Kom gjerne med inspill... På forhånd takk og GOD PÅSKE! Allroad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei Som ovskriften sier, kunne det vært interresant å bygge om min manuelle cab, til elektrisk. Er dette gjennomførbart? Evt...dyrt? Ser at de selger hydraulikkpumpe til cab på ebay.de. Kom gjerne med inspill... På forhånd takk og GOD PÅSKE! Allroad Dette er syyykt mye jobb, var inne på tanken å skulle gjøre dette med min cab men skrinla det veldig fort. men det er fullt mulig. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrt1850 Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei Så du var inne på tanken du også.... Kan du fortelle meg hva du kom frem til som måtte gjøres? Liker en utfordring.......hehe Allroad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Hørtes spennende ut, kjøper meg kanskje audi cab, så få opp denne tråden igjen da? har du gjort noe ut av det? ble det bra? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Gammel Gammel tråd, men lurer på det samme her? Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg