Gå til innhold

Ny Bil. 2`er Rat Golf

Ranger emnet


TwoFingaz

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk Takk.

 

Ting på taket kommer ikke,går en litt annen vei en andre akkurat der,syns det er kult,men er i tvil om det passer,ergo ingenting på tak.

 

m3 speil ja?kanskje det?eller nei :P har akkurat kjøpt meg invendigspeil til bilen nå ;) en liten overaskelse,vet jeg DIGGER det hvertfall.

Coilover ble sendt sist fredag fra tyskland så nå er det bare å vente på at det kommer til meg :D gleder meg som en liten unge assa :D:D:D:driving

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Senkesettet er knall,men får faen fitte meg ikke av de orginale fjærbeina :( må ha mutter trekker,driver å ser litt rundt om etter noe kurrante greier nå da,må ha det for å få det til fant jeg ut så..motivasjonen fikk seg en trykk da,men er oppe igjen nå,driver å leiter etter bruks bil nå da,fant meg felger jeg SKAL kjøpe som skal på den,de blir nok prøvd på golfen å :D

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Denne likte jeg, utrolig tøft med den rusta :)

Men et par forslag; små rustne golf 1 krom fangere og krom speil, gjerne sånne som sitter foran på framskjermen :D

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. Lenge siden det har skjedd noe nå,blir neste helg :D:D:D:D da blir det senkesett på :D driver å lurer på no speil oppe på døra i chrome,å så driver jeg å tenker litt fremover om tralla for tiden da,blir å skaffe meg et skinn interiør å sette inn,"råten" uta på å nice inni ;) pluss lakering av alt som er sort,ergo på dør karmer,motor rom,bagasje rom etc etc. motor skal shines opp,sannsynligvis alt i sort og en anne farge,noen forslag til farge? tenkte litt på brundt jeg :P hehe...

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår