OVS72 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg hadde samme forgassern på min Sierra. Fant et ombyggningssett (tror det var hos BGU) så plokket jeg vekk el-delen og monterte vaier. Sparte bensin og bilen startet letter. Men tror den lednigen fra el-choken går til dynamoen faktisk, husker jeg ikke feil.:flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 så den skal ha 12V konstant? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Har desverre ikke elskjema eller sierra med forgasser her så jeg får ikke sjekket det her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 ps. husk om du for gnist so er ikje sikker at du for nok. som min cøylen var ødelakt ga ikje nok strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Den får strøm fra dynamo, en løs ledning som skal innpå en skrue som er tilkoblet D+ på dynamoen. Så den får strøm når bilen lader. Hjelper ikke det, så juster choken åpen så lenge, 5 pump på gassen så fyrer den uproblematisk, på vinteren hjelpe med gassen i ca 1/2 min. Hadde dette problemet på min `86 modell, fant ut av det når jeg plukka ut motor før bilen skulle høgges, inntil da hadde jeg kjørt med avjustert choke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg