vinojan Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 heisann! jeg har kjøpt meg enda en ny golf 2.. tenkte å oppgradere stereon på bilen ( har bare spilleren nå:P) Jeg vurdere først og fremst frontsett... har sett på denne HØYTTALERE - 13 cm - Infinity Reference 5022i - Bilradiospesialisten har dere noen erfaringer med denne... eller har dere noe andre anbefale... Kan jeg bruke denne setten uten forstereker.? Også lurte jeg på om hvor jeg kan montere den?.. jeg kan godt lage hull på dørpanelene.. men tror det ikke kommer til å bli noe bra lyd. eller tar jeg feil?? er 16 år og har ikke mye penger jeg kan bruke.. men kan strekke meg litt opp på budsjette om jeg må takk for svar... Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Bilaudio.no & Ny-dekor.no, Bilstereo : CD-spillere, forsterkere, Høytalere, Subwoofere m.m! har ett BILLIG tinly komponentsett, jeg syns det spilte ganske bra til 400kr :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 nå er de infinity høytalerne FLERE ganger bedre enn tinly da.. anbefaler deg å kikke litt etter forsterker når du skal ordne deg lyd.. blir alltid bedre med forsterker ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 TAkk for svaret:m'm: er gangske ny innen for bilstereo.. men lurte på om dere hadde noen grei forsterker å anbefale? kunne tenke meg en komplett pakke. prioriterer frontsette først.. så kommer sub og hattehylle høytaler... gjerne økonomisk også er foresten de frontsetta jeg viste noe bra? eller finnes det noe bedre i den prisklassen. kan jeg evt. gå for 6.5 tommer (passer den til dørapanellen til golf) ? Kansje disse frontsettene er bedre`? LCD-TV, Hemmabio, mobiltelefoner, navigation, bilstereo. GASS ALPHA 62X kom bort i denne her også www.megabillig.no MEGABILLIG AS er det noe anbefale sammen med frontsettene? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 er foresten de frontsetta jeg viste noe bra? eller finnes det noe bedre i den prisklassen. kan jeg evt. gå for 6.5 tommer (passer den til dørapanellen til golf) ? Jeg har montert ett par 6" i dørene på min golf II, å det var HEEELT på grensen til hva jeg fikk plass til:p Ble ikke sånn sisnnsytk fint heller men det er jo litt hvor mye arbeid du legger i deg og selfølgelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Har du noen bilder? slik at jeg kan få sett på hvordan du har gjort det? får du bra nok lyd da? (om det sitter løst eller godt) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hva med FOCAL 130A1 5,25" til 1399 kr og en SAGA USC9975 899 kr http://www.din-bilstereo.no Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 lurte på om det er mulig å koble frontsette direkte til spilleren.. f.eks koble sammen bak og front utgangen til 1 utgang.. da har jeg jo nok effekt til drive frontsette? vis det er mulig kunne jeg heller bruke pengene på en sånn www.megabillig.no MEGABILLIG AS ? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Har du noen bilder? slik at jeg kan få sett på hvordan du har gjort det? får du bra nok lyd da? (om det sitter løst eller godt) Jag kan ta noen i mårra, det har en tendens til og komme klirrelyder når jeg spiller høyt, men det er høyere enn jeg liker og høre stort sett. selve lydkvaliteten er grei, men de er drevet av en jalla forsterker fra mekk (denver ettellerannet) men har planer om og fikse på det en dag jeg får litt mere penger;) Det er forøvrig en tråd om akkoratt dette her en eller annen plass tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 lurte på om det er mulig å koble frontsette direkte til spilleren.. f.eks koble sammen bak og front utgangen til 1 utgang.. da har jeg jo nok effekt til drive frontsette? NEI!! Dette kan du ikkje gjera. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Emh... Hvordan i helvette legger jeg opp bilder?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 nå er de infinity høytalerne FLERE ganger bedre enn tinly da.. anbefaler deg å kikke litt etter forsterker når du skal ordne deg lyd.. blir alltid bedre med forsterker ;) Det har jeg aldri sagt noe i mot, sa bare at kompsettet til tinly spilte veldig bra til prisen. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Emh... Hvordan i helvette legger jeg opp bilder?:p kansje sende det på mail? sender deg mail adressen på pm:D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Som noen andre her allerede har foreslått så er focal sine 5,25 høytalere til 1399 ett bra alternativ i den priskalssen du ser etter høytalere i. Skal du ha noe til under 1000lappen så kan GAS være ett greit alternativ (ikke så superbra lydkvalitet men spiller høyt nok) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Hei igjen. Hva synes dere om denne løsningen? SPiller pioneer deh-p7900 NEW PIONEER DEH-P7900BT CD/MP3/BLUETOOTH STEREO PLAYER - eBay (item 350037804847 end time Mar-20-08 09:06:24 PDT) Infinty refrence 5020cs. NEW INFINITY 5020CS 5.25" CAR AUDIO COMPONENT SPEAKERS - eBay (item 270220186056 end time Mar-20-08 21:28:28 PDT) har regnet ut at det blir totalt 2500 kr med frakt og toll avgifter... Har dere noe annet bra som dere kan anbefale... gjerne fra Usa.. Men bør være fra samme butikk.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg