Gå til innhold

Dødgang i ratt kun når bilen står stille, Og klakking ved nedgiring.

Ranger emnet


mariu$

Anbefalte innlegg

Har en Opel Omega B 1995 modell som jeg er fornøyd med, men som har stor dødgang i rattet når bilen står stille, hvis jeg ratter fort frem og tilbake så vil jeg høre litt klakking. Men med en gang bilen er i bevegelse så forsvinner dette.

 

Et annet "problem" er at i det jeg slipper cluthen ved nedgiring så klakker det under bilen noen få sekunder.

 

Takker på forhånd for svar.

 

min.JPG

Den som arbeider masse gjør masse feil , den som arbeider lite gjør lite feil , den som bare sløver gjør ingen feil , den som ikke gjør feil blir forfremmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår