Gå til innhold

Fullføre anlegget i bilen. Og trenger hjelp, fått lønning :D

Ranger emnet


Alex89ss

Anbefalte innlegg

Som sagt så skal jeg fullføre anlegget i bilen. Er drit lei å kjøre med en gammel blaupunkt cd spiller kobla til ett gammelt frontsett..

 

Det som jeg trenger er:

 

1. Cd-spiller: (Vil ha en cdspiller med "bla" funksjon, så jeg kan bla igjennom mp3 sanger. Om noen skjønner?)

2. Forsterker: (Trenger en 4-kanals til å drive frontsettet og 6*9 i hattehylla)

3. Forsterker: (Til subben)

4. En subb: (En som spiller ganske bra, har en 12" porta kasse, Vil ha noe som passer til den)

 

Jeg som er nybegynner med dette spør så hva dere vil anbefale å kjøpe? =)

 

Mvh Alex. Skal helst få kobla anlegg på Onsdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Vil gjøre det billigst mulig, for å ikke bruke alle pengene på bilen med en gang. Men spiller til ca. 2000 kr, 4 kanals forsterker som driver alle høytallerene uten problemer. Og en forsterker samt subb som klarer å drive hverandre bra til en rimlig pris.

 

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/38.html

 

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/3505.html

Dette er høytallerene som står i bilen.

 

Jeg hører mest på hip-hop, trance. Så vil ha noe som spiller fin lyd også, ikke bare bråk og dunder.

 

Hvor mange watt burde 4-kanals forsterkeren minst være på for å kunne drive disse høytallerene uten problemer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg får det til å bli 49 liter...

Siden det er to "skjeive" sider er det vel best å regne ut sideplatene først og så gange med bredden.

Funker det å bruke gjennomsnitt mon tro?

41.4+28.5/2= 34.95 -4 = 30.95

47.5+33.5/2= 40.5 -4 = 36.5

48-4=44

30.95x36.5x44=49705.7 = 49.7L

Ikke skyt meg heller, det er alt for mange år siden jeg hadde bruk for slike ting på skolen :)

Men det ser ut til at man ender opp på ca 50 liter :p

2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår