bjornstad Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Noe som kan ha peiling på hva som er galt med taklyset mitt? ;P Det funker hvis jeg skrur det på "manuelt" og det skrur seg på når jeg tar ut nøkkelen, men det slår seg ikke på når jeg åpner dørene. Var på Audi og spurte om de hadde peiling, men det var det ikke så mye hjelp og få. Så da prøver jeg her isteden. ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brompton Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 du er ikke den eneste..... det slo seg plutselig på for ei stund sia, da jeg stengte døra.... :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg er litt usikker på det du spør om men jeg minner dere huske på at taklysene holder seg i en del sekunder etter du har låst dørene....som den tids "living-home/coming-home" funksjon:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Sjekk dørbryterne. Det kan være dårlig kontakt i dem. Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg