caferacer Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Jeg har en chevrolet c10 med ramme fra 66 og chassi fra 70,tok den på eu kontroll å ingen finner riktig rammenr på bilen. Er det noen som vet hvor ramme nr skal sitte på en sånn type bil eller om noen vet hvor jeg kan finne ut av det så hadde jeg vært glad!!! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 det skal sitte på VIN-plata i frontruta? Det er vel ikke noe som heter "rammenr" i den forstand på så gammel amcar? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Personbilene hadde vin platen i frontruten fra 68 av. Men ikke alltid på pickupene. Der står ofte platen inne i døråpningen slik de gjorde på alle bilene før. Noen offisiell innpreging i rammen er der sjelden. Finnes ofte noen merkinger, men noen ordentlig oversikt over hvor de står er ikke enkelt. Prøv å finne en merkesklubb eller noe i USA. Eler har du vinplate som stemmer med vognkortet? Bare å prege inn rammenummeret i rammen i såfall. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg