Gå til innhold

88 760 bakstillings spm!!!

Ranger emnet


Falken`

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite senke problem med min 760, det er kun montert nye dempere bak (rødfarga koni dempere)og ikke senkefjører som forran. Bilen har multilink bakvangn og dette går fint og ser veldig bra ut, har akkurat passe negativ camber og klaring nok med 8,5*18 Super DTM. Men problemet er det at bilen er så mye stivere forran enn bak, og om jeg har litt last eller pasasjerer i baksete, er fjørene bak så myke at hjulet nærmest forsvinner opp i hjulhuset. Kunne tenkt meg at bilen ble mye stivere bak, så jeg slipper dette og så den blir stivere sjenerelt å kjøre.

 

Og det er jo ikke å oppdrive senke sett til denne bilen, så er det noen som har noe ide om hva som kan gjøres da?

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bestill dette settet. Da blir det stivt nok ihvertfall :)

Har dette selv og det funker knall... Ca.7k med frakt og moms..

 

Venta på svar fra deg hehe, ja det får bli det tror jeg.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo ikke se bilde av den coiloveren jeg behøver men. Har du noe annet bilde 780V8?

 

Hva mener du??

Du får de akkurat sånn som det øverste bildet viser, Sånn var ihvertfall mine.

Det nederste bildet du ikke får se tror jeg bare var av adaptere, altså de blanke brakettene helt nederst på støtdemperene på det øverste bildet. Disse kan kjøpes løst for de som lager custom-coilovers...

Og det holder i massevis med de billigste (30-60-90), hvis du ikke har planer om seriøs banekjøring :)

 

Edit: Fant bilde av brakettene her: nickelplease 041.jpg photo - Ben Kaplan photos at pbase.com

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster en del da, sende en mail til åkrene fjærfabrikk også, bare får å høre prisen de kunne gi meg. Og det var snakk om spesial bestilt fjær til 1200 per stk. + moms+ frakt.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan justere hardheten på de røde Köniene å tror jeg, presse sammen dempern å vri.

 

Tror fortsatt det vil bli for mykt, må ha mere spenn i fjæra!

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår