Melli Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Driver skal kjøpe senkesett til einsern min. Ser på 40/40 sett men vet ikke helt hvordan det blir seende ut. Lav nok tro? Skal også sette på noen 15" bbs rs lignende felger. Noen tips til dekkdim for å få best strekk? Skal være 7,5 brei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 For å få vettug strekk er Nankang NSII i 185/45-15 et godt alternativ. Personlig ville jeg valgt 195/45-15 Dunlop SP 9000. Det blir litt mindre strekk, men da får du et dekk som funker bra under alle forhold og som har bedre slitestyrke enn de relativt bløte Nankang-dekkene. 40-senking er altfor lite. Du må minimum ned på 60 om det skal se noenlunde vettugt ut. Da kommer du til å trenge Bonrath styrelager foran og senkeskåler, for å unngå at bilen blir lavere bak. Ev. kjøpe understell med justerbar nedre fjærskål bak (låses med seegringer). Eventuelt kjøpe et passe billig gewinde (gjenga fjærbein) på eBukta. Fås til rundt to lapper. Dette kan også kjøpes hos f.eks. Eye Candy-racing for omtrent det dobbelte. Valget er ditt. Tror Polardego (som også er her) har hyggeligere priser på slikt (og mye annet til bilen din). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Noen tips om hvaslags merke gewinde jeg bør gå for da? Er mye rart på Ebay.de så vet liksom ikke helt. Så på Dunlop Sp 9000 nå. 680 kr dekket, så er nok meget mulig jeg går for det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Billig: VMaxx, Formel-K, Hiltrac, Supersport og hva de nå heter alle sammen. Dyrere (og bedre): Weitec, FK (modellene over AK). Dyrt og bra: H&R, KW, FK Königsport/Silverline X, Bilstein (om de lager til Einser), Koni. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg