TheEdge Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Jeg bare lurte, en 95 modell rav4 har jo 3s-fe motorn. Går det ann å sette denne i en 87 modell camry med 3s-fe? Er vel noen forskjeller på en 87 og en 95 mod 3s-fe..?? The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinnan Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jeg bare lurte, en 95 modell rav4 har jo 3s-fe motorn. Går det ann å sette denne i en 87 modell camry med 3s-fe? Er vel noen forskjeller på en 87 og en 95 mod 3s-fe..?? The Edge hei.. blokka er i utgangspunktet identisk, men toppen og motorstyring forskjellig..så du får montert motoren i camryen men du må bytte ledningsnett og ecu fra raven..men hvorfor...??? samme maskina..!!! hilsen toyota mekaniker!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 hei.. blokka er i utgangspunktet identisk, men toppen og motorstyring forskjellig..så du får montert motoren i camryenmen du må bytte ledningsnett og ecu fra raven..men hvorfor...??? samme maskina..!!! hilsen toyota mekaniker!!! Fordi camryen fjusker av og til, og jeg er ikke helt komfortabel med motorlyden, vet ikke om den er helt som den skal.. Og det nærmer seg registerreim bytte.. Da tenkte jeg at jeg likegodt kunne skifte hele motorn dersom de var like.. Raven er jo tross alt 7 år nyere og har gått 100k mindre enn camryen.. Men dersom det er forskjellig topp, er det da forskjellig fordeler og tenningsmodul også?? Tenkte i allefall å flytte over fordeleren og tenningsmodulen i tilfelle det er her fjuskingen ligger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg