NanoC Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Til dere som vet hva dere prater om: Hvilke merker på bilpleie produkter mener dere er best? Bilshampo, vaskeutstyr, tørkeutstyr, clay, avfetting, lakkrens, polish, glaze, voks, lakkforsegling, felgrens, felgpolish, plastfornyer, krom, bilseter, mikrofiberkluter, pads osv... Autoglym er bare å glemme.... På forhånd: Thanx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvis man snakker uansett pris: Swissvax og Zymol! Men siden prisene er kraftig overpriset på disse produktene, så koker det liksom litt bort i kålen for meg. Personlig så har jeg virkelig sansen for Chemical Guys. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Polering og swirls fjerning: Menzerna Voks: Pinnacle Souveran, men vet det finnes bedre. Poleringsmaskin: Flex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Til dere som vet hva dere prater om: Hvilke merker på bilpleie produkter mener dere er best? Bilshampo, vaskeutstyr, tørkeutstyr, clay, avfetting, lakkrens, polish, glaze, voks, lakkforsegling, felgrens, felgpolish, plastfornyer, krom, bilseter, mikrofiberkluter, pads osv... Autoglym er bare å glemme.... På forhånd: Thanx Hvorfor er Autoglym bare å glemme? :) Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd med interiør rensen til Autoglym, lett å jobbe med, og fjerna møkka. Ble frisk lukt i bilen også. Ble også fornøyd med plastfornyeren til Autoglym, selv om den godt kunne vart litt lenger. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Meguiars, Pinnacle, Menzerna, DP, Chemical Guys, Poorboys, P21s, EZ, OXO, Wolfgang, Swissvax og Cobra for å nevne noen i farten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Chemical guys :D Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Pinnacle, Optimum, Chemical guys, Menzerna og Meguiars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hvorfor er Autoglym bare å glemme? :) Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd med interiør rensen til Autoglym, lett å jobbe med, og fjerna møkka. Ble frisk lukt i bilen også. Ble også fornøyd med plastfornyeren til Autoglym, selv om den godt kunne vart litt lenger. Enig med deg på interiør rensen.. Men ikke plastfornyeren;) Ellers så bruker jeg DP, Optium, Duragloss, Pinnacle, Meguiars, Collinite, Amazing Roll Off.. Har også tro på Menzerna, men det har jeg ikke fått testa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hvorfor lurer du på dette nanocover? ser du selger bilpleie selv? Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Enig med deg på interiør rensen.. Men ikke plastfornyeren;) Prøvd noen andre plastfornyere du er fornøyd med? Fortell gjerne om dem siden trådstarter vil ha de beste produktene her ;) Trøste grunnen til at jeg ble fornøyd med plastfornyeren er fordi jeg behandla en bil som ikke hadde blitt behandlet med plastfornyer på 10 år. Så det ble jo en ekstrem forvanlig. Bare synd behandlinga ikke varte lenger enn noen få vask :well: Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Best mht pris/bling er vel Duragloss sin bilpleie serie, vrien å slå vil jeg personlig mene, ellers er Chemical Guys også bra saker, samme gjelder Meguiars da de har et ENORMT utvalg av ting og tang. Samt mange mange andre produsenter.. Mellom klassen inneholder generelt bra saker, budsjett sakene er det mye skval, og mht det dyreste er det mye "merke" du også kjøper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NanoC Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvorfor lurer du på dette nanocover? ser du selger bilpleie selv? Vi er 4 personer som skal starte opp en bilpleie kjede i Norge. Her vi skal selge de beste bilpleie produktene det er på markedet. Så det er alltid gret med info og tilbakemeldinger på produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Da kan dere utelukke Chemical guys, optimum, meguiars og swissvax. Da det allerede er importører med enerett på disse. Altså ved kjøp rett fra leverandør. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjokk Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Da kan dere utelukke Chemical guys, optimum, meguiars og swissvax. Da det allerede er importører med enerett på disse. Det at noen er importører eller har enerett på noen av merkene du nevner betyr jo ikke at andre ikke kan selge disse produktene i Norge. Spørsmålet er jo bare om de kan skaffe disse varene gjennom andre kanaler. Parallellimport for alle penga! Se bare på en bransje som bildekk for eksempel. Tror du enerett stoppet dekkbaronen Sharif? Til dere som ønsker å starte, så er det bare å satse for harde livet. Det gir importørene med "enerett" konkurranse, og det er bare bra for oss forbrukere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Så da kan andre begynne å selge meguiars i Norge? Det hadde vært topp å fått senket prisene der litt! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg