jimmen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 skal ivei å titte på en omega A imorgen, noen tips hva jeg skal se etter som feil og slikt? hvor er rusta og sånt? vet om bakskjermer og under listene bak. ;) og. hvor kjøpe eksteriør, eksos og div interiør deler? og seff senkesett. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Senk kommer ann på motor, har til gode å finne til 2.6/3 liter. Bakluka, panserhengselene og rundt hengslene der kan du lett finne rust;) Ruster også inni dørene, da under pyntelistene ved rutene, men det må du av med om du skal se liksom. Lekke front og bakruter forekommer også på Omega;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Forekommer ogso lett på bærerammer og demper tårn og. Vist eg va deg ville eg ha sett litt under bilen og. Kanaler og hjulbuer vet du vel ruster godt :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Senkesett finner i alle fall her, også til 6 sylindret og diesel... Senk.no Omega 1993 - Senkesett m/støtdempere Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 er en 2liter ja.. :) takk for alle tips og sånt! blir å se på den fortest mulig nå, skulle egentlig idag men sønnen til eieren havnet på sykehus så blir når han kommer hjem. ;) edit : vet ikke av 60mm senk da? ikke stasjonvogn. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg