Civic94 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ser etter en 97 mod sedan galant. Men ser ikkje noen som har den v6 motoren bare stasjons. 136 hk er jo lit slapt.. hva har dere gjort da? turbo? skifta motor? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Motoren på 136hk er ikke så slapp som du skal ha det til ;) Utvekslingen på kassen er veldig spesiell, altså den går til 120km på 2 gir :pimp er også bra med moment i motoren og trekker til ca 6800rpm Skal selv bytte til V6 eller til 2.4l siden det er billigste måten å få mer hester på ;) Hadde opprinnelig planer om å turbofisere motren min men ble fortere dyrere en motorbytt og BT er ikke veldig glad i slikt :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 okay.. går faktisk ikje så gale:D Bruker denne bilen lit mye bensin heller? eller er det bare jeg som føler det:P hva vertfall billigere å kjøre civic:P Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 hvor store felger kan en få på galanten da? 19"? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 19" burde gå fint. 18" er nesten et minimum på disse bilene, pga. hjulbuene er såpass store. gå for 2,4 GDI eller 2,5 V6 så blir du nok ikke skuffa. men 2,0 litern er ikke noen sinke den heller ;) så lenge du har manuell kasse da seff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg