Gå til innhold

A4 1.8T som ikke drar! Hva kan vær galt?

Ranger emnet


Acidica

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Muligens dummt spørsmål, men hvor ligger denne slangen? Er det mulig å komme til å sjekke den uten å demontere halve fronten?

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skiftet LMM, bilen ble litt bedre men bilen er ikke god enda. Jeg prøvde å koble fra Magnetventilen og kjørte en tur. Ingenting forandret seg, like dårlig. Betyr det att N75 er ødelagt, eller går bilen like dårlig uansett viss bilen står i nødmodus, med tanke på att det kan være andre årsaker til at den går så dårlig?

 

Jeg skal skru ut N75 å se litt på den, er det noen spessielle ting jeg bør se etter for å se om den virker eller er ødelagt?

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet N75 med ett multimeter og der fikk jeg en motstand på 28.8 ohm, så det er ikke kortsluttning ihvertfall. Tror bare jeg får sende den på verksted, nå er det slutt på mine bilkunnskaper så jeg tør ikke rote mer i motoren.

 

Må man fjerne nødmodus manuellt?

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører att turboen lader litt fra 3000rpm, men merker ikke så mye til den, etter 3 gir merker jeg så og si ingenting til turboen, jeg hører den viss jeg hører godt etter, men kjenner ikke noe skikkelig skyv i det hele tatt.

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse har tendens til å"sette seg fast"om dem blir ikke tatt vare på.turbo anlegg skal avmonteres og det som er nødvendig skifte ut anenhver år.om du vil ha en turbo som funker riktig...det ble jeg lært opp da jeg tok utdaning som bilmekaniker...

 

Prøver du å fortelle oss at om du demonterer turbo 1 gang i året, så er det "vedlikehold"? Det er ikke nødvendig å bytte en turbo før den går til dundass. INGEN som bytter turbo anenhvært år. Turbo fungerer fint, til de ikke fungerer.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du mener det så dette er din mening.

 

Hvilket verksted jobber du for?

PS: Jeg lærer ikke fra skolen, men fra verksted ;)

Har byttet mye turbo, og kun når de ikke fungerer. Kan ikke fatte å begripe hvorfor noen skulle bytte turbo annethværtår når de fungerer_?_

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet N75 med ett multimeter og der fikk jeg en motstand på 28.8 ohm, så det er ikke kortsluttning ihvertfall. Tror bare jeg får sende den på verksted, nå er det slutt på mine bilkunnskaper så jeg tør ikke rote mer i motoren.

 

Må man fjerne nødmodus manuellt?

 

Heisann;)

Nødmodusen kan kun bli fjernet ved hjelp av å koble til diagnosetester å få fjernet feilkoder... Bilen fungerer fortsatt ikke så bra?? det er ikke helt bra... Håper du finner ut av det da:D Går ikke an å fortsette sånn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår