Skillz2k Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Viss en kjøper spindel, calipere osv fra en golf 3. vil dette da passe på en golf 2?? Viss en skal konvertere til større bremser?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 flott topic :D men,er ikke G60 bremser store nok for deg,da? de passer ihvertfall rett på... er vel ikke noe særlig større bremser på noen mk3 heller...? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 g60 er stort nok. er vel det største Vw har på sine golfer. Men så har det seg at jeg ikke får tak i 280 mm bremser. Så fant jeg en som skulle selge alt fra en golf 3 vr6. De er jo 280 mm bremser. så viss de hadde passet så kjøper jeg jo de. Corrado g60 og vr6 har jo 280 mm bremser. og de passer. Burde ikke da Golf 3 vr6 bremser passe?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 VR6 har vel 5bolt? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 er det ikke bare skivene som er 5 bolts da? kan en ikke sette på g60 skiver da, like store men med 4 bolts? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 så lenge det er 4bolts vil jeg tro det passer,ja Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Kan du ikke bare kjøpe spindler fra Passat 35i da? Med sadler fra G60 eller tidlig vr6? Eller bare kjøpe Passat spindler og kjøpe brembo skrubb fra meg ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Det er vel bare å source noe G60 bremser i det andre utlandet? De går jo for en slikk....... Huggeriene og har....... Her, i Sviiiiden, Tyskland osv.......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Skillz2k er det ikke bare skivene som er 5 bolts da? kan en ikke sette på g60 skiver da, like store men med 4 bolts? tja.. skivene er nok 5 bolt ja.. MEN.. felgen festes jo ikke bare i bremseskiva vet du.. så det som er bak skiva har vel 5 hull ja Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Det er vel bare å source noe G60 bremser i det andre utlandet? De går jo for en slikk....... Huggeriene og har....... Her, i Sviiiiden, Tyskland osv.......... helt enig... fikk tak i slikt rimelig greit fra sverige.... komplett for og bakbremser fra corrado kommer på ca 5k http://www.bildelsbasen.se Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg